Uyumadan öylece yattığı bir gün daha... Ayağa kalktı. Uyumayı da istemiyordu zaten, on saat, bir gün derken uyuma süresi gittikçe artıyordu. O çocuğu da görmemişti zaten bir hafta öncesine kadar. Canı ölesiye sıkılıyordu. Gezmeye kadar verdi. Kulaklığını takıp dışarı çıktı. Havanın serin olmasına rağmen üstüne birşey almamıştı. Dışardaki birkaç kişi ona üstlerindekileri vermeye çalıştı. Aşırı solgun görünüyorsun. Hepsi böyle demişti. Göz devirdi. Dışarıda hiçbirşey yoktu. Mezarlığa gitti. Orada annesinin mezarı vardı. İçindeki birşey ona mezarın boş olduğunu söylese de o yinede oraya bağımlıydı. Bir parçasının hep orada olduğunu hissediyordu. Arkasını döndü ve önüne çıkan şeye çığlık atıp vurdu.
Hayalet
Ah.
Clary
Bir tane daha vurur.
Ölmüyo dur bu zaten ölü, beni rahat bırak ve mezarına dön.Oradan uzaklaştı hayaletin birşey demesini beklemeden, alnına vurdu. Neden çığlık atmıştı ki. Ormana attı kendini, evet ne kadar güzel, kayboldu. GPS i açmak zorundaydı ama korkuyordu, mecburen açtı ve nerede olduğuna bakmak için telefona eğildiğinde arkasından tıslamalar geldi. 😐, korkuyla güldü ve arkasını dönüp onlara baktı.
Clary
Ehehe merhabaArkasını döndüğü gibi koşmaya başladı. Bir süre yaklaşan tıslamalardan uzaklaşmak için arkasına bakmak gibi bir hata yaptı ve takılıp düştü. Dönüp ayağa kalktı ama bileğini incitmişti. İlerde bi kamp olduğunu gördü oraya ilerlemeye çalıştı. Ama maalesef yaratıklar tarafından yakalandı. Ay ne hoş, dedi birincisi. Çok çirkin, şuna bak, dedi ikincisi. Clary ise kurtulmak için çırpınıyordu. Sesleri duyan biri kamptan ona baktı ve anında sırtındaki oku çıkarıp yaratıkları vurdu. Clary yere düştü. Sonrası yok. Clary gözünü açtığında bir yerde yatıyordu. Etrafında sarışınlar vardı. Birinin saçına dokundu.
Çakma mı?
Çocuk tip tip bakmakla yetindi. At adam da oradaydı. İstemsiz kıkırdadı clary. En sonunda delirdim diye mırıldandı.
At adam
Akşama iyi olur, diyip gitti. Clary gülmeye başladı. At adam akşama iyi olur dedi, diyip güldü. Sarışınlar çıktılar, clary de bir gün boyunca uyudu._______________________________________
Yeter mshwjkalns en sonunda kampla tanıştırttım Clary i. Hadi hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Yüzü
FantasyO da neydi, dedi Clary. Karanlığa baktı sadece, anlamlandıramadı..