Selam ben Clary, hikayeyi Gamzenin elinden alarak yazıyorum çünkü inanın bana hiçbir şeyi yansıtamıyor.
Herneyse, Jannayı kurtardık, ve Emmayı şehit verdik. Bu olanları anlatarak sizi üzmeyeceğim, yoksa üzsem mi? Neyse bu sefer iyi olayım.
Orada bir yüzük buldum ve kendime cidden iyi gelen birşeydi. Hatta tek şeydi. Mor-siyah rengiyle parlayıp beni kendine çekmişti. Hançerlerden çok daha kolaydı bir kılıç, bunu öğrendim.
Emmayı kayıp vermenizse bir daha asla göreve çıkmayacağımın bir yanaımasıydı. Janna yol boyunca kendini suçlayıp durdu ki orada onun da canını alacağımı düşündüm, tabii hades buna izin vermezdi.
Ve ne kadar garip gelse de max ve mike ın ikiz olduğunu öğrendim.
Tek fark mike ı kendime daha yakın hissediyordum. Max tarafından sürekli terslenmek mi, oh boşversene.
Gölün kenarına oturdum, düşüncelerim beni kemirip duruyordu ama tek bir yöne doğru düşüyorlardı. Bütün o canavarlar bizi nasıl bulmuştu, düzinelercesi. Tabii içerden biri bilgi sızdırmıyorsa. Ne kadar istemesem de aklım sürekli ona gidiyordu.
Mike diyebildim ancak. Ve arkadan bir gülme sesi geldi. Sanırım biraz geç anladın ha? Tekrar güldü. Şuan travis in bir şakaya gülmesine bile razıydım
-ki onu öldürme şakası da çok eğlenceliydi-.S-sen nasıl yaparsın bunu? Donuk gözlerle bakmakla yetindi bana.
Sesimi taklit ederek söyledi ne b-ben? Onu öldürmeyi çok istedim o anda ama o bana yaklaştı.
Ne kadar da çabuk bağlandın bana öyle. Kimse iyi davranmadı diye en ufak bi iyi niyette düştün kucağıma. Sonra o pis sesiyle tekrar güldü.
Ama iyi oldu benim için, artık bir engel olamayacaksın. Sesimi çıkarmak zorunda olduğumu hissettim.
Nasıl olamayacakmışım? Dudak büzdü. Göstermemi ister misin? Benim bir cevap vermemi beklemeden neresinden çıkardığını bilemediğim kılıcı göğsümün tam altına soktu, ah açıklamak gerekirse tam da kalbime. Ama sıkıntı yok acı hissetmedim sadece bir sızı vardı.
Yere yıkılırken çalılıklardan gelen bir ses duydum, gelen max ti.
Bana seslensede nafile, nasıl cevap verebilirim bu halde?? Birkaç kişi beni revire getirdiler ama yapabilecekleri birşey yoktu.
Max in salak salak onlara bağırıp ağladığını duydum.
O benim ölmüş kardeşimin yerine koyduğum kişi, hepsi bu.
Kendine bile itiraf edemezdi ki.
O benim kız kardeşim.
Clary nin elini tuttu, çoktan soğumaya başlamıştı.
Kız kardeşimi yeniden gördüm ve ikinci kez ölürken izliyorum, o benim kız kardeşim.
Dişlerini sıkıp Clary e sesleniyordu.
"bırakma beni, gel ne yaparsan yap işime burnunu sok, beni tersle ama gitme" havaya bağırdı "hades alma onun canını, lütfen"Sesi fısıltı gibi çıkıyordu. Elini Clary den geçti çünkü Clary ölmüştü. Böyleyken uyuyor gibiydi sanki, onu hep mike la gördüğü için tersliyordu.
Bütün sebebi buydu aslında.
Onu seviyorum.
Ayağa kalktı ve revirden çıktı.
_______________________________________
Max hayatı boyunca başka kimseye güvenmedi, ve bir daha aşık olmadı. Aynı kişiyi iki kez kaybetmişti sanki.
İkizini öldürmeye o an yemin etti, kendi babası zeus ve üvey annesi khione olsa dahi.
Kamptan ayrıldı ve bir süre boyunca kardeşini kovalayıp durdu, ta ki onu öldürene dek. Daha sonra da Clarye kavuşmayı umup intihar etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Yüzü
FantasyO da neydi, dedi Clary. Karanlığa baktı sadece, anlamlandıramadı..