1997
+Doruk inanmıyorum okula başladık.
-Evettt kocaman olduk artık dışarda oyun oynamıcaz evde oturup ders çalışcaz.
+Yaaa oyuncaklarımı özlicem
-Boş zamlarımızda yine oynarız sonuçta sen benim ilk ve tek oyun arkadaşımsın2014
+Toplantı bitmiştir. diyip salonun dağılmasını dağladım ufff başım ağrıyo. Biraz önce düşündüklerim başımı ağrıttı acaba nerdedir ne yapıyodur canım arkadaşım nasılda özledim. Biz 10 yaşında iken apar topar İngiltere ye taşınmışlardı.Çok küçük olduğumuz için birbirimize ulaşabileceğimiz hiçbir yol yoktu.O günden beri ondan haber alamıyorum. Keşke İngiltereye bir toplantımız olsada onun yanına gitsem kim bilir belki kader bizi yine birleştirir.Toplantı salonundan çıktığımda Tuğçe yanıma geldi .
+Toplantı notlarını birazdan mail olarak atıyorum Asya Hanım
-Tamam Tuğçe bidahaki toplantıyı da maillersen sevinirim.
+Bir sonraki toplantınız 1 hafta sonra İngliz Şirketler Grubuyla efendim.
-Peki yinede mail at bana.
+Peki efendim
-Ha bu araa benim işim bitti bugün Dilara'yla alış-verişe gidicez bişey olursa bana mesaj at.
+Tamam efendim iyi eğlenceler.Tuğçe'yle konuştuktan sonra Dilara'yı aradım.
+Diloş nerdesin?
-Sirketin önündeyim anacım gel hemen
+Tamam geliyorum . Diyip aşağı indim. Dilara'yla uzun zamandır görüşmüyoduk.
2 saat sonra
+Ayy valla ayaklarım şişti. Diloş daha ne kadar dolaşıcaz.
-Mız mızlık etme ya ben tam 2 gündür alış-veriş yapmıyorum yani dolaşmak hakkım
+Ay dur bari şurda bi oturalım kahve falan içelim
-Tamam hadi oturlaım o zaman
+Bak ben sana ne anlatıcam Diloş bugün aklıma kim geldi biliyo musun?
-Kim kız ?
-Doruk hani çocukluk arkadaşımız Doruk
+Hee hatırladım. Hatta şöyle bir anıyıda hatırladım hani birgün ben hadi Asya gel evcilik oynayalım dediğimde bana yok ben Doruk'la meşe oynıcam demiştin.
-Hahahhah öyle mi demiştim.
+Evet öyle demiştin.Dilara'yla konuşmak iyi gelmişti bana ama Doruk'u hatırlamak pek iyi gelememişti kim bilir belki bi gün yollarımız kesilirde onunlada bunları konuşuruz..