ASYA'NIN AĞZINDAN;
Gözlerimi ilaç ve hastane kokusuyla açtım. Yanımda yaşlı gözlerle bana bakan annem ve babam vardı. Konuşmak istedim ama yapamadım. Sanki ağzımı kapatan bişey vardı ve benim konuşmamı engelliyordu. Sahi ne olmuştu bana hatırlamıyorum. Annem başımda heyecanlı bi şekilde bakıyordu. Yanındaki babama heyecanla bişeyler söyledi ama duymuyodum. Ve gözlerim yeniden kapandı ...
Başımdaki düt düt öten şu aleti biri susturabilir mi ?
+Ay Allah'ım uyanıyo Mustafa ,Asya uyanıyo koş git doktor çağır gelsin buraya Kızım yavrum iyi misin meleğim ? Hadi annecim konuş annenle Ah doktor bey uyandı ama konuşmadı hala acaba uyur mu yine ?
-An-a-an
+Yavrum kuzum iyisin çok şükür.
-Anne
+Söyle kızım şimdi doktor bey muayne etsin seni bekle çocuğum
-Evet söyle bakalım Asya kendini nasıl hissediyosun.
+Boşlukta
-Bakalım vücudundaki kırıklar geçmiş mi? Hım kolunda hala ciddi bir kırık var sanırım ameliyat olman gerekiyor bunu anlamak için uyanmanı bekledik.
+Anne noldu bana ben en son nerdeydim?
-Kuzum sorgulama işte geçti bebeğim.
+Bir dakika hatırlıyorum ben kaza geçirdim hatta yanımda Doruk vardı. O nasıl ?
-Oda iyi olucak kuşum Serap Teyzenler başında .
+İyi dimi uyandı mı ?
-Hadi kızım sen bunları düşünme bak doktor ameliyat dedi. Olmak istiyor musun?
+Evet hazır tam kendime gelmeden olmak istiyorum. Ama ilk önce Doruk'u görmeliyim.
-Olmaz kızım daha kendine gelemediğini kendin söyledin şimdi ben gidip doktorunu çağırıyorum o sırada yanına Derya gelicek otur onunla tamam mı?
+Peki. Demek ki bu kaza bizim için unutulmaz bir kötü hatıra olarak yıllarca omuzlarımızda ha bide kollarımızda kalıcak