Lunapark

367 22 6
                                    

Asya'nın Ağzından

Yolda yine her zamanki gibi ikimizde konuşmadık normalde kapanmak bilmeyen çenem şimdi açılmıyordu.

Neyse ki sessizliği Doruk bozdu.
-Gözlerini kapat.Az kaldı
+Peki.
Arabadan inmeme yardımcı oldu ve gözlerim kapalı bir şekilde gideceğimiz yere yürümeye başladık.
-Açabilirsin
Gözlerimi açmamla şoka girmem bir oldu burası bizim çocukken her ay geldiğimiz lunapark'tı.Allahtan hafızam kuvvetli de odun gibi kalmıyorum.
+Doruk ben inanmıyorum... Ne güzel bir süpriz oldu bu böyle.

Doruk sadece gülümsedi.Ve etrafa bakarken bir de ne göreyim?!Hız trenii Doruk hep binmek istemişti ben korktuğum için binememiştik.Trene doğru yürümeye başladığımda Doruk emin olup olmadığımı sordu.Emin olduğumu söyledim trene bindik tabiki boğazım yırtılana kadar bağırdım.

Daha sonra çarpışan arabaya bindik. Ben nerdeyse kafamı kırıyodum çaktırmayın.En son olarak Doruk beni korku tüneline sürükledi.
+Yok ben binmicem
-Hadi ama Asya korkarsan bana sarılırsın
+Yok canım korkmam ben
-Tamam o zaman hadi

Hızlı adımlarla korku tüneline gittik ve yerimize oturduk.
+Doruk ben korkuyorum
-Korkma ben burdayım
+Ayyyy Doruk dedim ve Doruk'a sarıldım Doruk kahkalarla gülüyodu .

Daha sonra pamuk şeker aldım ve bir banka oturduk.

Sonra çiçek satıcısı bir kadın geldi.
+Abe güzel oğlan alasın ya sevdiceğine bir çiçek
-Yok saol teyze biz arkadaşız
+Ben bilmem artıkın siz çok yakışıyorsunuz birbirinize buda bir abla tavsiyesi olsun size ade gülü gülü.

Kadın gidince aldi bizi bir gülme hayır yani ben kim Dorukla sevgili olmak kim...

ÇOCUKLUK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin