KAZA

297 17 1
                                    

Çocukluğumuzun geçtiği en güzel yer.... O kadar çok yerde geçti ki insanın birden aklına gelmiyor. Doruk beni resmen süprizlere sınıyor. Ayrıca hani 3 gün sonra dönücekti?? Of Doruk of.

Nerde geçti bizim çocukluğumuzun en güzel günleri?

A-A-Ağaç ev doğru ya şehirden uzakta olan ağaç ev orda her zaman çok eğlenirdik. Şimdi de çok güzel olabilirdi tabi yolu bulabilirsem...

Arabama bindim ve hatırladığım kadarıyla arabayı sürmeye başladım.İlerledikçe yollar daha da tanıdık bir hal almaya başladı.En azıdan doğru yolda olduğumu bildiğim için içim rahattı.

Bir süre sonra karşıma o sevimli ev çıktı. Doruk böyle bir süpriz yapmasa uzun süre daha gelmezdim sanırım buraya. İçeri girdiğimde ışıklar kapalıydı. Neyse ki yerlerini biliyordum. Işıkları açtığımda ortada Doruk yoktu. Biraz ilerledim ve arkamdan bir ses;

-Hoşgeldiniz Asya Hanım

+Doruuuk.

-Erken gelmeme sevinmemiş gibisin.

+Tabiki sevindim.

Sonra bana bir şarap bardağı uzattı. Ve İngiltere de olanları anlatmaya başladı. Ama sanırım hiçbirini dinlemedim. Biz eskiden burda gelip çok güzel oyunlar oynardık annemler bizi bütün gün arar bulamayınca paniğe kapılırlardı. 2. Bardak şarabımı içtikten sonra sarhoş olduğumu anladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım. Uyandığımda saat 2.30 du ve son anda yarın çok önemli bir toplantım olduğunu hatırladım.

-Doruuuuuuuk

+Ne oldu Asya sakin ol.

-Doruk benim gitmem lazım yarın çok önemli bir toplantım var.

+Dur tamam birlikte gidelim benim arabamla sonra senin arabanı alması için birilerini yollarım ben bu kafayla araba kullanma.

Yola koyulduk yarı uyanık yarı uyur bir halde yola bakıyordum son anda tek gördüğüm şey bize hızla yaklaşan tır dı.

DORUUUUUUUUUUK

ÇOCUKLUK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin