💪🏻 PoV
Diciembre. Ya han pasado dos meses desde que Ade y yo volvimos de la Jonquera, dos meses que no han sido del todo fáciles. En la universidad ya empiezan a sospechar de nuestro amor: pues es evidente mi deseo cada vez que Ade sale a la pizarra, como mis manos se agarran con fuerza a la silla para así controlarse y no ir corriendo hacía ella, agarrarla de las muñecas y ponerla contra la pizarra. Aún así, veo el deseo en sus ojos cada vez que la miro, cada vez que nuestros dedos se tocan para pasarnos la tiza: como ella se lame los labios y veo the fire inside her eyes.
Como es normal, la gente se está empezando a dar cuenta y, por lo tanto, a cotillear. Veo constantemente la mirada de desaprobación de mi compañero George Themark, o la envidia en los ojos de Manolo Joaquine Romere Matamoros. Sé que más de uno desearía estar en mi lugar.
Hoy he decidido salir con Ade y alguno de sus amigos indepes. Vamos al cau, y en medio de todo ese olor a sobaco siento la necesidad de ir al baño. Me mojo la nunca, y cuando me miro en el espejo, no puedo evitar sorprenderme al ver el cambio que he hecho
Creo que la indepe infection me ha dado de golpe, y no puedo evitar sentir arcadas. De golpe siento unos delicados brazos agarrándome por detrás.
-¿Ashi? ¿Estás bien? Te acabas de perder la canción de lega-legalización...
Sonrío con amargura.
-Estoy bien mi gebelde Mäuschen. Es sólo que... A veces me siento como una loncha de queso.
-¿¿Qué? ¿Como una loncha de queso?
-Así es, en un sándwich pgeso...
🎗 PoV
Desde aquella nit cauotica, Ash está més extrany de lo normal. A vegades sento que en cada paraula i gest que fa hi ha una ombra. Quan li vaig preguntar com va aconseguir que no anés a la pressó, la seva resposta va ser molt ambigua, com cada vegada que li pregunto pel seu passat. Mai he aconseguit saber perquè va vindre a Catalunya de tots els llocs del món, o perquè no explica res de la seva infància. Em preocupo, pero quan endinso les meves mans en el seu cabell frondòs i em diu "uwu" se que m'estima i deixo de pensar, sent dominada pel plaer.
A més a més, el noto molt tens amb la nova noia d'erasmus, la Andrea Canalla. Tots dos es miren intenssament, com si parlesin i lluitessin amb les seves mirades. Veig constantment com se li tensen les mans quan Andrea s'apropa a mí. Però quan li pregunto, sol em diu que em centri en estudiar, que em fa falta.
Avui és 24 de desembre i anem cap al Pinell a veure a Palurda actuar com a verge Maria als Pastorets. Porta dos messos tancada al poble sense parlar amb ningú. Sol sabem que si aquesta nit va tot bé, s'animarà a donar el gran pas i enviar el currículum a TV3. Quan pensa en poder ser protagonista del remake del Cor de la Ciutat no pot evitar plorar.
Ash condueix, però abans passem pel aeroport a buscar a Carla, qui no ha parat de lluitar per la terreta en terres canadenques. Tot i així ha decidit tornar per a presenciar la breathtaking interpretació que Palurda farà. Fins i tot ha portat al seu xicot, qui sembla ben compromès amb la causa
Quan estem a punt d'arribar a la porta del teatre, Ash ens demana que baixem.
-Ashi, si quieres aparcar voy contigo.
-No. Palugda lleva meses pgepagando este momento. Es su gan noche y os necesita ahí. No os podéis pegmitig llegag tagde. Además tenéis que estag en pgimega fila por si decide lanzagse al público.
No puc evitar emocionar-me al veure com Ashi comprèn la importància d'aquest moment per a Catalunya. Li donc el meu petó més sincer, i ell em mira una mica trist. Veig com juga amb els pèls de la meva aixella amb un to melàncolic. Quan decido preguntar-li si alguna cosa va malament em fa un petó al nas i marxa.
Entrem a dintre del teatre i reservem una cadira per a Ashi. Una cadira que mai es va omplir.
YOU ARE READING
El camí a sein Kampf
Historical FictionElla, una perroflauta separatista golpista oprimida por el patriarcado, pensaba que no habría nadie en peor situación que ella... Hasta que se dio cuenta de que su existencia oprimía el corazón de un hombre SIN MÚSCULO... La historia que UNIÓ al fa...