🎗 POV
Se m'ha fet tard enganxant cartells, així que decideixo parar i descansar una mica. Aprofito viure en el millor país del món per a gaudir dels seus paisatges i oblidar-me d'aquest món cruel que m'ha separat del meu Ashi. Enfonsada en pensaments tristos començo a caminar sense pensar a on vaig quan de cop torno a la realitat i m'adono de que estic a un acantilat.
I si salto? Ja no tinc al meu Ashi, el fanifc camp de girasols ha acabat, 1d no ha tornat, les macedònia es separan, Puigdemont encara no ha anunciat el seu tercer llibre... Em queden motius per a viure? Faig un pas enradere i tanco els ulls, decidida a pendre una decisió que marcarà la meva vida. És llavors quan escolto una veu.
-Seguro que me odias.
Obro els ulls de cop i em giro desesperadament pensant que aquella veu ve de la persona amb la que he viscut tants moments. Pero recordo la prounciació d'aquell "seguro" i me n'enadono de que és impossible. Al meu costat hi ha un home sentat en la punxa del acantilat.
-¿Perdona?
-Digo que seguro que me odias. Vienes aquí a suicidarte tranquilamente y me encuentras a mi. Y seguro que por decir esto me odias aún más, ¿verdad?
-NO TE ODIO NO SÉ QUIEN ERES.
L'home es posa de peu i em mira amb mala cara.
-Odiarme no te da derecho a hablarme en mayúsculas. Me voy.
-Es que con el viento no te entiendo muy bien.
-Ah, vale... Por cierto, no te he dicho mi nombre. Me llamo Roberto Débiles Ventana, y si quieres, puedes venir conmigo.
Roberto allarga la seva mà, i dubtosa, l'accepto.***
Em pujo al cotxe de Roberto i el deixo que em porti a on vulgui. Al principi dubtava una mica, però quan m'ha dit que era amic de l'ànima de Carla m'he quedat més tranquila. Em pregunto si també l'haurà tornat indepe.
Estic submergida en els meus pensaments, quan de cop m'enadono de que Roberto ha parat el cotxe i estem en un altre acantilat, aquesta vegada iluminat per la llum de les estrelles. Sento la mirada de Roberto.
-¿Nos tiramos juntos?-quan veu la meva cara espantada somriu- Era broma, mujer. Te he visto muy callada durante todo el camino y quería hacerte una broma, aunque supongo que no tiene gracia. En fin, sólo yo entiendo mis bromas no me odies.
-Te agradezco mucho que me hayas llevado aquí. Es un sitio muy bonito, como todos los de Catalunya.
-Ade, ¿puedo saber por qué estás tan triste?
- Verás... La persona de la que estoy enamorada ha desaparecido.
-¿Y quién es el afortunado?
-Se llama Ash, no creo que lo conozcas es muy delgado.
-Ash... ¿Ketchum? ¿De la familia de los Ratzinger H1tl3r?
-Sí.
-Y tú... estás... ¿enamorada de él?
-Sí, y él de mi.
-Ade, siento decirte esto, pero creo que estás equivocada-Roberto agafa la meva mà- Soy amigo de Ash, i él solo me nombró a una alumna especial... Solo se refería a ti como una alumna más.
-¿Qué quieres decir con eso, Roberto?
-Ade, és un entailment. Si sólo se refería a ti como una alumna más, es porque no eras nada más.
Ràpidament moc la mà per a lliurar-me de la seva. Obro la porta i marxo, però no sense dir-li abans:
-Para tu información, puede también ser una implicature: puedo ser su alumna i el amor de su vida. Que sepas que por mi cantó lega-legalización.
Marxo corrents quan de cop recordo les paraules de Robdrto. Un altre persona especial... És impossible, veritat?-------
LINDAS! VOLVÍ! Siento la espera estuve descubriendo la vacuna del covid. Qué creen que es una implicature o un entailment??? Solo lo sabrán las que han aprobado el primer examen de Llengua Anglesa V osea TODAS!!! Menudas chicas talentosas las amo saludos desde colombia medellín
YOU ARE READING
El camí a sein Kampf
Ficción históricaElla, una perroflauta separatista golpista oprimida por el patriarcado, pensaba que no habría nadie en peor situación que ella... Hasta que se dio cuenta de que su existencia oprimía el corazón de un hombre SIN MÚSCULO... La historia que UNIÓ al fa...