🎗 PoV
El gener a arribat, i he passat tot el nadal sense saber res ni del meu Ashi ni dels Jordis. Tinc el cor trencat.
Estic deambulant pels passadisos de la uni, tancant els ulls i movent el meu cos al ritme de Lluis Llach. Sé que tinc que concentrar-me en la recu, però no puc deixar de pensar en el moment en el que obri la porta i mel trobi allà. Sentat, amb la seva motxilla grisa com el meu cor ara mateix, la seva jaqueta verd vox, la seva veu gangosa, els seu tatuatge que tantes vegades vaig repasar amb la meva llengua... No puc evitar que de la meva boca surti un so gutural. Trobo a faltar els seus washi-washi. Tinc tantes ganes de que em faci dona un altre vegada...
Arribo al quart pis i veig a la novia de Doraimon y Andrea Canalla parlant entre elles. Totes dos porten un paper a la mà i la novia de Doraimon sembla molt nerviosa. Quan em veuen, totes dos amaguen el paper.
-Tronques que era aquell paper??
-Un origami que ens ha fer fluffy monster
Sé que es mentida. Fluffy monster s'ha passat al ganxillo. I ella mai donava origamis, sempre els deixava tirats, donant pistes.
-Un pikachu!!
La novia de doraimon es gira correns i aprofito per treure-li el paper de la butxaca. Quan veig el que és, tinc ganes de tirar-me per la finestra i arribat a la caseta de la llum.
-Això... d'on ho has tret? Es una grupal de cosplay pel saló del manga??
-Ade jo... t'ho volia explicar
-Ade, deixa en pau a Ash. El seu destí es va elegir des de que va nèixer. Así lo ha querido Dios
-Andrea, tu que tens a veure en tot això?? També ets otaku?? Uwu
Andrea Canalla riu y comença a treures capes de roba, fins que es queda en tirants. Veig el seus braços i no mho puc creure... Semblen espaguetis
-Reconeixes aquests braços Ade??
-S-son com els de a-ashi...
-Ash és... el meu gegmà
Quan escolto aquella g sé que no hi ha dubte... diu la veritat. Em desmaio però puc escoltar una veu a la llunyania. És Joaquine Manolo Romere Matamoros dient que ell no va anar a Bates per a estar esquivant cossos pel terra i que si m'he mort que m'espavili i m'enterri jo sola. Per sort fluffy monster (que sap de tot perquè es metalera) s'apropa a mi.
-Fl-fluffy...
-Te he echo un mini yo mientras estabas en el suelo son 80 céntimos
💪🏻PoV
Ciudad del Vaticano, dos días para la boda más beata del siglo.
Estoy sentado en una silla, escuchando la playlist de spotify que Ade y yo hicimos. Sostengo en mi mano el último pelo del sobaco que le arranqué aquella noche, la última noche en que vi a Mäuschen. Menuda ratoncita...
De pronto suena Dont forget where you belong de One Direction, y no puedo evitar acercar el pelo a mi nariz para así olerlo intensamente. Ade... cuánto me gustaría tenerla aquí, conmigo.
Esta canción me recuerda a los inicios de nuestra relación. Cómo me enamoré de ella sin ni siquiera darme cuenta, como evitaba mirarla a los ojos porque cada vez que nuestros ojos se encontraban sentía un escalofrío en mi cuerpo. Como venia a la revisión de mis examenes cuando yo quería revisarle otra cosa... Como llamé a mi perro Louis por ella...
Ade me cambió la vida hasta tal punto que me hizo olvidar la meta con la que llegué a España. Ade, tan cauotica... Nunca le oude explicar toda la verdad. El odio en sus ojos de roja, de perroflauta y separatista me excitaba. Pero ver como sus ojos proyectaban un terrible odio hacía mi me hubiese roto el corazón. Y aún así, creo que me he quedado seco de tanto llorar. Hay un poco de cacao para los labios en mi mesilla... pero eso es de mujeres y desviados.
La canción acaba y escucho a Montserrat cantar
"Cómo una loncha de queso
En un sándwich preso
Te sientes insosiego
Ante la duda y el miedo
Y gritas ¡no puedo!"Ade... Aunque esto lo haya querido Dios... Me gustaría que nunca hubieras quemado ese contenedor
---------
Que onda amigas!!!! Se acabó el ship???? Que hará Ade???? Este ashi obsesionado con los contenedores!!!! Todas queremos ser MONTSERRAT BELLIDO DURÁN
YOU ARE READING
El camí a sein Kampf
Historical FictionElla, una perroflauta separatista golpista oprimida por el patriarcado, pensaba que no habría nadie en peor situación que ella... Hasta que se dio cuenta de que su existencia oprimía el corazón de un hombre SIN MÚSCULO... La historia que UNIÓ al fa...