Baştan aşağı titreyen Albert müthiş bir korkuyla kapının ardından çıktı. Kaçsa patronun onu yakalayamayacağını biliyordu. Ama nereye gidecekti ki. Ve inanılmaz bir durum ama patron ona sırıtıyordu.
-Her şeyi duydun değil mi evlat?
-E.. Evet ama unutmaya hazırım efendim, dedi Albert umutla, titremesini kontrol edemiyordu. Ne işi vardı sanki o kapının ardında.-Korkmana gerek yok Albert. Eveet adını biliyorum. Ben her çalışanıma titizlikle dikkat ederim. Ama Albert sorun şu ki önemli şeyler duydun.
-Ben evet efendim ama unutacağ-
-İlk söylediğinde duydum. Ama bu yetmez benim için bir iş yapmanı istiyorum. Yoksa polis bile kurtaramaz seni.
-Peki efendim ne istiyorsunuz?
-Öncelikle konuştuklarımızı unutacaksın. Unutma polislede çalışıyoruz. İkinci olarak benim bir adamımı sınırdan alıp buraya getireceksin.Albert şaşırmıştı. Böyle bir şey beklemiyordu.
-Efendim sizcede bu fazlasıyla 'kolay' bir görev değil mi?
-Zor görevler için can attığını bilmiyordum Albert.
-Hayır hayır ben bunu yapacağım.
-Umarım yaparsın Albert kendi iyiliğin için. Ayrıntıları yardımcım seninle paylaşacak.Patron arkasını döndü ve gitti. Albert şimdi korkmuyordu. Ama yine de ilginçti. Birisini alıp getirecekti ha bu adam mutlaka yabancı biriydi. Ayrıca koskoca patron başka adam mı bulamamıştı? Bununla kurtulduğuma şükretmeliyim diye düşündü. Dışarı çıkmaya hazırlanıyordu ki içeri bir adam girdi. Yaverdi bu.
-Ne o adamım bir yere mi gidiyordun?
-Hayır yani gidecektim ama sen bana bir şey mi diyecektin?
-Senli benli konuşuyoruz öyle mi? Diye sırıttı yaver. 'Yoo sanırım resmi tarza geçmeliyiz. Şimdi sus beni dinle, sanırım bizi duydun normalde ölmen gerekir ama patron canını bağışladı ve sana görev verdi. Unutma görevi başaramazsan ölürsün hiç acımam.
Ve kalan dakikalarda yaver ona görevi anlattı. Albert' in şaşkınlığı her geçen dakika artıyordu.
Yaverin görevi bitince odadan çıktı. Albert onun anlattıklarını düşündü. İşte bu çok ilginçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Buhran
Actionbu hikaye aksiyon reaksiyon fantazi icerir bazen sıkıcı olabilir ama ne zaman ne olur belli olmaz iyi okumalar