الحلقة الخامسة.. افتح انا الشر.. حمل أسود 4

4.3K 61 4
                                    

الحلقة الخامسة 5....  افتح انا الشر"للكبار فقط"
#سلسلة_حمل_اسود..ج4
فضلا اعمل دعوة لعدد من اصدقائك او اعمل شير للقصة 😘🌹

عرفت ان العالم ده موبوء اكتر ماكنت متخيلة لما عرفت ان سميحة متجوزة وعندها 3 بنات علياء ودعاء وامنية وكانت فى غاية السعادة ، ان كل بناتها مش من جوزها رياض ، وانه اساسًا مبيخلفش وكل بناتها من صاحب دكتور عادل ، وكانوا بيضحكوا وبيهزروا فى العربية انه عمل مع جوزها جميلة وانه جابله 3 اطفال فى الحياة علشان يستمتع بتربيتهم ، واد ايه هو كمان مبسوط جدًا من اللى بيعمله ، وانها مش اول واخر واحدة يعمل معاها كده ، للدرجة انى حسيت ان الموضوع طبيعى وان كل العالم شواذ عن القاعدة الاساسية.

القصة للكاتب مصطفى مجدى

وصلنا متأخر وكانت الساعة حوالى 10 ونص بالليل فى مكان انا مقدرتش احدده ، كل اللى خدت بالى منه انها فيلا قديمة من الهيكل الخارجى بتاعها انها متسكنتش بقالها فترة ، المنطقة هادية جدًا مفيش حوالين الفيلا غير حوالى فيلاتين او تلاته وكل واحدة فيهم تبعد عن الفيلا من 2 ل 3 كيلو.

رغم ان قلبي كان مقبوض وحاسة بحاجة جوايا ، الا انى مبسوطة انى هخوض تجربة غريبة وجديدة عليا ، خبط دكتور عادل على باب الفيلا ، حد من جوه خبط مرتين كأنه بيرد عليه ، فقال دكتور عادل:

.. افتح انا الشر

القصة للكاتب مصطفى مجدى

اتفتح الباب ودخلنا وعرفت ان غالبًا دى كلمة السر للحاجات الشمال فى الحياة ، اتنين بودى جارد على الباب رفعوا البادى بتاعى وبتاع سميحة علشان يشوفوا العلامة بنفس اللمبة اللى كانت مع دكتور عادل لما شافنى اول مرة ،  اول مادخلت بعدها حسيت انى فى عالم غير التانى ناس بتركع لناس وناس نايمة مع ناس والشواذ مااكترهم ، انا حسيت من العدد اللى جوه ان مفيش ناس بره ، الاوض كلها فى الفيلا مليانة ، اكتر حد لابس فيهم حاجة ، هو الاندر وير فقط سواء شباب او بنات ، معظمهم شباب وفيه منهم كبار فى السن.

عرفت ان فيه فقرات وان احنا دخلنا وهما يادوب على الهادى فى اول فقرة من الفقرات اللى بيعملوها ، اللى يشوفها من بعيد يقول ان دى حفلة جنسية من المقام الأول .

سمعت صفارة غريبة واتنادى فى ميكروفون معرفش مصدره ، اتجمعوا ياعبدة ملككم الشيطان ، مفيش دقايق واتجمع كل اللى موجودين فى الساحة الكبيرة بتاعة الفيلا بما فيهم احنا ، الشباب كلهم ناموا على الارض وقلعوا هدومهم بالكامل والبنات فضلوا واقفين مكانهم ، اشارة ضوئية جت من الدور اللى فوق ، البنات هي كمان قلعت وربطت ايد الشباب ورجلهم وبدأوا يمارسوا معاهم الجنس ، لكن مش كل واحد مع واحدة ، لا ده البنت الواحدة بتعدى على الشباب كلهم ، مفيش ثوانى وتتنقل للشاب اللى بعده ، اللى فهمته ان سميحة كانت اول مرة تروح المكان ده وان كان المعتاد انها بتقابل صاحب دكتور عادل يااما فى العيادة يااما بيجيلها فى البيت بعد ماتحط منوم لجوزها وخاصة فى الايام اللى فاتت بعد ماجوزت بناتها التلاته والبيت بقى فاضى عليهم .

القصة للكاتب مصطفى مجدى

لكن لقيتها بتنفذ كل اللى بيعملوه بدقة كبيرة وطبعًا انا كمان كان لازم انفذ كل اللى بيتعمل ، رغم اني مش عايزة اكون من ضمن عبدة الشيطان وانفذ طقوس العبادة اللى بيطلبها من شوية المغفلين دول ، لكن مينفعش يحسوا انى مختلفة عنهم .

اغلبية الفقرات والطقوس بتاعتهم كانت جنسية ، على الساعة 3 الفجر اول ماالاذان اذن ، كانوا بيركعوا لكن مش للصلاة لربنا عز وجل لكن للشيطان الكبير بتاعهم ، كان واقف فى الدور اللى فوق واشم على جسمه ارقام كتير وعلى ايده واشم اسمه ماجر

وخطب فيهم وقالهم:

.. الناس فاكرين اننا بنموت ، هما اللي بيموتوا واحنا اللى بنفضل عايشين ، هيكونوا كلهم تحت امرنا وتحت طلبنا ولازم تعرفوا ان سبيلكم للنجاه ، طريق واحد فقط وهو طريقي انا ، اركعوا ليا ملككم وشيطانكم ماجر

ركع كل اللى موجود بما فيهم انا ، وكمل ماجر كلامه:

.. قريب اوى هيكون ليكم 4 ملكات ، واحب افرحكم ان فيه منهم اتنين هنا ، وبعدها على طول شاورلي علشان اطلعله فوق ........

يتبع
الشير مهم جدا لرفع مستوى وصول البوست عندك، فضلا اعمله
بلاش تروح النار وانت بتسرق قصتى ، لو عجبتك اعملها شير او انقلها وحط اسمي "مصطفى مجدى" صدقنى مش هتخسر
لايك وكومنت علشان يوصلك الجزء التالى بكرة ان شاء الله
روايتى الجديدة "ضريح الفتاة المجمدة" معرض الكتاب2020
#افتح_انا_الشر_مصطفى_مجدى
#حمل_اسود4  #حمل_اسود  #مصطفى_مجدى

افتح انا الشر حمل اسود 4حيث تعيش القصص. اكتشف الآن