f i v e

65 8 51
                                    

-dini pov

kerna sesungguhnyaaa ku sedari kau terbaik untukku-

pape jelah yang penting sekarang ni aku nak bagitau qoerang yang ..

AKU TAKDE PERKEMBANGAN APA-APA, JIN KELAUT, JIMIN KETASIK.

usah persoalkan jimin, dia bias wrecker aku shus senyap je ini rahsia diantara kita.

"agaknya 2 tapir tu dah berlovey dovey gamaknya."

heleh mementang tadi kat sekolah aku memerut nak dekat 2 jam, ko pikir aku taktahu ke apa jadi ?

mana yang minta number phone, haish mati jelah.

baik aku tidur makan lagi berpaedah, korank sambung ah baca sis emoo. sis pun layak menerima kebahagiaan- dahlah hakue okay je ni ha HAHAHAHA.

-mimi pov

hshahahshshsh,

okayokay masuk masuk je mencarut bahasa alien an? macam takde akhlak pulak-

bukan salah hakue ini salah jungkook kbye.

EH EH SCREENTIME AKU BELUM TAMAT, AKU HEROIN TAKKAN SCREENTIME 2 SAAt je nate beruck.

ting!

halah halah jodowh aku dah chat tuuu, odowh senanya hm agagagaga.

jungkook husband hakue

-soo what r u doing rn?

ala ala ala cubet nak cubet ?

-ouw nothing im sho bored :(

-lets take a walk then, shall we?

MAK KO IJOO, kk dah lapuks tapi apa aku kESAH juNgkOOK nak ajak kUAR NI.

the way he talk like a prince charming, u know?

tapi selalunya aku baca kat tewiterew lelaki ni dia sweet dalam masa seminggu dua je lepastu lepastu dia dah cari owang lain, ee teruk benoo perangai.

-oyeshhh suree, just two of us or u'll bring ur friends?

-i'll bring my friends
-so where we need to meet?

hm mana heh? apa kata ..

rumah aku? yelah senang nak kenalkan dekat mummy dengan daddy, eih eih chOiii !

-erm at the taman kota maju?
-at the flower garden, okay?

-ya sure we'll meet at 5 o'clock.

abAHKAU, aku nebes macam nak pergi interview jadi staff kat office sajadiah.

halah halah sajatlah, dia kan dah tuko nama katanya 'sajadiah' tu lebih solehah.

percaya tak? ha aku tak suruh percaya babai.

yang penting aku kene ajak 3 ekor nate tu, ha lagi sekor namanya taeha. almaklumlah tadi dia tak datang, minah tu memang peberet menyambung cuti.

jumaat cuti, sabtu cuti, ahad cuti. memang sekolah tu bapak kau punya ek? HAHAHHAHA-

kalau bapak dia punya, nama dia mesti fatihah binti mohd farid- ouwouw nowayy doh, elok elok bapak zainal jadi farid, mampush.

exchanged student | BTSWhere stories live. Discover now