s i x

52 4 2
                                    

"annyeong yeoreobun-!" jerit si kim seok jin sambil mendepakan tangan serupa nak ajak peluk.

ya allah that is so haram lah jin, tapi ada rasa nak balas je pelukan tu tapi.. :')

"ehermmm shireo !" ujar namjoon sambil menyenggol lengan jin.

haish boleh buat suami dah ni ..

"MAK HDIEHDJHENJAND— HUWAAA !"

aku dah kata minah ni mesti menangis, siap melutut lagi.. EH MELUTUT? buat malu aku betul lah saetan sorank ni-

ha lantak kau lah, maleh aque nak melayan.

"hii yanie ngeheee," sapa kim taehyung kepada yanie ha mampus jelah, jungkook mana sia.

"e-eh hai, awak nak ice cream ?" tanya yanie dengan muka yang merah, eih dedik nau.

"ice cream? ow ow i want !"

elelele berianya dia nak ice cream siap melompat-lompat macam katak kat belakang rumah aku.

"kajaaaa !" jerit yanie lalu menjelirkan lidahnya kepada kami bertiga.

bila yanie buat macam gitu kitaorang belike ;

- dini : aku-nak-jadi-penghancur-kebahagiaan-kau-boleh-tak?

-taeha : nama-aku-dengan-dia-dah-nak-dekat-so-kau-nyah-sekarang.

-aku : MANA-JUNGKOOK-AKU-SETAN ?!

takpelah yanie, pergilah pergilah bawalah burung serta air laut yang bergelora bersama kapal yang indah sedang berlayar di tengah lautan mersing-

tibeh !

sekarang ni kitaorang tengah jalan-jalan dengan bangtan dekat sekitar taman ni je. mana jungkook dengan jimin ?

"eih chakkaman, what is ur name ?" tiba tiba seokjin memalingkan badannya dan menghadap taeha, mampus mampus.

"and your outfit is so beautiful, i like it !" jerit seokjin sambil menaikkan thumbs up.

taeha tak payah cerita lah kembang semacam dah hidung tu, hodoh nau kk gurau tak pun.

"my name is fatihah but u can call me taeha or sayang,"

"BOOOOOO—," serentak aku dan dini membantah pernyataan taeha, eih cHOI !

"okay taeha sayang !" ujar kim seok jin sambil tersenyum, ko rilek je jin tu bukan tahu sayang tu natang apa.

"annyeong hyung, mimi, dini, eih chu?"

"taeha taeha."

yeay laki aku dah sampai, nak jugak merasa bersweet dua orang eh.

"jeon jung kook,"

"eherm park ji min imbnida." kata jimin lalu keluar daripada belakang jungkook.

itulah semowl sangat sampai aku tak sedar kau kat belakang jungkook. cute je <3

"m-mii, a-aku kene semput attack." kata taeha sambil pegang bahu aku, ala selalu orang semput kene isap syabu kan?

"jap aku cari syabu, sEKEJAP EH SE—,"

belum sempat aku habis cakap tudung aku ditarik teah sehingga rambut aku semua nampak.

aku give up-

"APA MASALAH KAU HAAA ?!" jerit aku sekuat hati sambil menolak sebelah bahu taeha, eh lantak lah orang nak tengok. sesuka hati dia je nak dedahkan aurat aku.

exchanged student | BTSWhere stories live. Discover now