kringggggg—
huh finally waktu rehat, aku dengan jungkook sumpah awkward gila lepas dia kata nado ehiks tu.
"meh termenung hape lagi jom lah melantak." tangan aku ditarik oleh dinie, haish tak menyabo tau minah ni.
"yah mimi, can u show us the way to the canteen hehewww."
ah sudah, em em boleh lah taknak lah nampak kekok sangat kan?
"aaaasureee, jeman ups jimin taetae and kookie u alls can follow us."
hais si yanie ni dah merah semacam muka, dinie biasa je takdelah nampak teruja sangat.
tapi kitaorang masih terkejut dowh, yelah exchanged students nya semua muka sebijik bangtan—
"so show meeeeee,"
HAHJSHSHHS SUARA DIA YA ALLAHH MERDUNYAAA— suara tiga ekor mamat ni lah siapa lagii, mati jelah.
"weh weh diorang armylah hshshsh, suara dahlah bapak merdu."
kata si yanie separa menjerit. haish aku dah sedar lama daripada ekau tau.
"I SHOW YOUUU,"
"woi kau kenapa mehmeh, gila ka ?"
sebelum tu kita orang ondaweh to kantin ni haaa jauh woii, yela kelas tingkat 4 lepastu nak menuju ke kantin tu jenuh jugaklah.
"uwa daebak, u an army !"
elelele halusnya suara awucks, ehe suara jimin lah tu.
"actually im an army toooo, my bias is V eheee and chuuuu look like him heeeee."
aduh si yanie ni kacau line lah, jeman cakap dekat aku kowt yaish tunggu aku sepak kau satgi.
eh eh takyah kecoh sangat, kan sekelas 🌝
hakoade?
"dah dah cukup LAH berfangirling tu—yeoreobun this is our canteen. sorry its so smowl, but i think its fit all the students."
kata aku selaku tour guide diorang, pfft aku ada tauliah dalam bidang ni tau kopetahu.
"let's it some delicious food guysss !"
uwauwa excitednya si taehyung nii, dahlah handsome nak mati.
sejak kitaorang masuk, beli makanan, sampailah dah duduk nak makan semuaaa oranggg perati kitaorang— eh mamat tiga orang ni.
yang menjerit serupa histeria pun ada sampai ada budak panggil ustaz dengan ustazah. padahal bukan ada saetan yang merasuki dia pun .
"uwu massiseo,"
"ememdaebark,"
ceh terasa bangga pulak faham apa yang diorang cakap.
ha lepastu cuba kau bayangkan lah, aku yanie dini duduk sebaris then jungkook and the geng duduk depan kitaorang.
HSHJAHSJJSJSHS-
si jungoo ni dahlah duduk depan aku, nak makan pun kene cover maTi jelAh.
tiba-tiba,
"ANNYEONG !"
aku tahu ni suara siapa, KIM SEOK JIN HDHSJHDJSJSJ.
"eo hyung go buy some food and eat together." sumpah aku dah tak boleh bernafas kat sini.
eh eh bukan sebab bau badan diorang, cuma aku ni haaa tahpasyal apa. bau badan diorang wangi tauuuu, perfume tu menusuk kat dalam hidung.
ok selama aku berangan tadi aku tak sedar yang 'bangtan' dah ot7 kat sini-
YOU ARE READING
exchanged student | BTS
Fanfic+mengisahkan 7 orang jejaka korea yang tampan lagikan handsome menjadi exchanged students di satu sekolah yang noob.