"eoh that is jeon jungkook right ?" tanya si jungkook sambil mencuit lengan aku.
ish apa ni main cuit cuit, kalau ustazah nampak mampus kene tarbiah shentap tauw.
"yes this is my future husband hehehe,"
CONFIDENT LEVEL KENE SETINGGI KIM SEOK JIN YA READERS HOHOO.
"ouwh okay then, do u want to see him front front ?" tanya jengkuk.
front front pun boleh lah, bedal lah bedal.
"OF COURSEUUU, IT MIGHT BE THE BEST THING EVER TAU !"
"he is infront of u right now,"
"HAHAHAHAHHAA APA YANG KAU MEREPEK SAITANNN, kk japp bagi aku gelak eh jungkook.
i know that ur face and ur name is same with him, but u is not jeon jungkook from BTS, arraseo ?"
"nawh it's okay if u don't believe me, and one more thing .." kata jungkook sambil membuat muka suspen.
ko jangan kasi aku suspen woi, kang kene terkam dengan manusia tak ke pelik ? kalau lelaki terkam perempuan logic lah tapi kalau- k sudah.
"erm erm.."
APA KE GELISAH BENAU WOI.
aku hanya membatukan diri sebab nak dengar dia cakap hapew. kalau aku terkam dia jatuh maruah, mati jelah.
"I WANT UR NUMBER !" jerit dia sekali lafaz lalu mengeluarkan sticky note berwarna pink dan pen bt21 cooky.
INI PUN SEJENIS TAEHYUNG HSHSJAHSHSH BOLEH MATI LAH MACAM NI.
uish macam lafaz akad nikah pulak, dah boleh start practice lah jungkook. halah halah sis berangan sikit je.
"alahai cakap lah awal awal, bukan aku apa apakan kau pun." kata aku sambil smirk, hew-
jungkook pula menayangkan muka blur level 999999, aduh macam ni pun cute !
"gomawoooo mimi-ssi, ngeheeee."
YA ALLAH SELAMATKAN LAH AKU DARIPADA MENCABUT GIGI DEPAN DIAAAA-
GIGI PUN MENAWAN , MACAM RENAB TAU !
"ha sesamasesama," kata aku sambil melepaskan keluhan stress. mana tak stress odowh sebulan kene menghadap kehenseman serta kecomelan dia :)
tak payah jeles, ini semua menyiksa jiwa dan raga. cuba kau bayangkan jin mana menjelma jadi jungkook yang kau tergila-gilakan selama ni lepastu dia boleh duduk sebelah kau.
kau pulak tak boleh menjerit kalau nampak dia buat something yang aura dia tu masyaallah.
🌸
yanie pov
heh koo pikir aku takde screentime ke HAHAHAHAH, eherm eherm.
so u alls pun tahu kan yang boyfriend- eherm crush sis minta number sis kan, AKU CAIR HSJAJSJAJS.
kk rilek, sekarang ni aku dah kat atas katil sambil menunggu chat daripada kim taehyung aka boyfriend aku- asyik tersasul je erm crush aku.
sudah 35 minit berlalu...
MANA CHAT DARI TAEHYUNG ?!
AKU SALAH BAGI NUMBER KE?
PHONE DIA MASUK DALAM LUBANG JAMBAN KE?
ATAU ..
AKU TERBAGI NOMBOR MAK AKU ?
ini semua bullshit-
YOU ARE READING
exchanged student | BTS
Fanfiction+mengisahkan 7 orang jejaka korea yang tampan lagikan handsome menjadi exchanged students di satu sekolah yang noob.