Sebulan telah berlalu tetapi Girlzteen masih tidak dilihat disekolah.
"Haih...mana girlzteen ni???" Soal Syazrin sendirian.
"Woi Az kau kenapa???" Soal Danny.
"Haih...takde papelah....Dah jom jaga pagar!" Kata Syazrin lalu pergi meninggalkan Danny dan yang lain.
Di pagar.
"Kenapa makin ramai pulak budak lewat harini???" Soal Danny marah.
"Dah tak da lagikan?? Danny tutup pagar." Arah Syazrin.
"Asyik aku je..Woi Khai tutup pagar." Kata Danny kepada Khairil. Khairil yang malas hendak melayan karenah Danny terus menuju ke pagar untuk menutupnya.
Belum sempat Khairil menutup pagar kelihatan sebanyak 5 buah kereta sport terdiri daripada Ferrari 488 Spider hitam, Lamborghini Veneno merah, BMW M3 putih, Volkswagen GTI hitam dan Chevrolet Corvette biru memasuki pagar.
Setelah kereta tersebut diparking di parking VVIP kelihatan 5 orang gadis jelita keluar. Gadis pertama memiliki rambut purple dan mata hazel, gadis kedua pula berambut Hitam dan bermata biru cair. Gadis ketiga dan keempat memiliki mata hijau tetapi warna rambut berbeza. Gadis ketiga berambut kuning keperangan dan keempat memiliki rambut hazel pekat manakala gadis yang terakhir memiliki rambut coklat gelap dan mata hitam pekat.
"Siapa tu???" Soal Adrian.
"New student...Maybe!???" Kata Syazrin selamba.
*********
"Guys jom pergi pejabat. Aku nak buat sesuatu...." Kata gadis berambut purple dengan dingin.
"Hurm...jom!!" Sahut yang lain lalu mereka berjalan bersama kepejabat.
Di pejabat.
"Pengetua...saya nak buang beberapa orang murid kat sekolah ni!!!" Kata gadis purple dingin.
"Tapi kamu perlukan bukti yang kukuh untuk membuang seseorang bukan???" Kata pengetua.
"Saya dah siapkan bukti dan saya akan membuang mereka sekarang!! Pengetua teman kami kekelas." Arah gadis purple itu.
"Baiklah cik muda Syazlynn." Balas pengetua.
Gadis purple tu Syazlynn.....Mesti korang pelikkan macam mana Syazrin boleh tak kenal dengan Syazlynn....Sebenarnya masatu Lynn warnakan rambut dia jadi hitam sebab tu Syarin tak kenal....Samalah dengan member dia yang lain.
Di kelas 5 silver 1.
Tok..tok...
"Ouh pengetua..." Kata Miss Melati kepada gerangan orang yang mengetuk pintu tersebut.
"Harini ada 5 orang murid akan masuk kelas ni." Beritahu pengetua kepada kelas tersebut.
"Mari masuklah." Panggil pengetua kepada 5 orang gadis diluar.
"Korang mesti dah kenal kitorang kan???" Soal salah seorang gadis tersebut.
"Ok..hai aku Tengku Nuraiza Nabihah Tengku Nabil Zen..." Kata Aiza sambil tersenyum sinis.
"D...dia...ada...pangkat???"
"Aku Tengku Nur Syamima Alyana Tengku Dr. Hisyam." Kata Mima pula sambil tersenyum manis.
"Dia pun....."
"Nur Hana Azira Tan Sri Zikri." Hana berkata dengan penuh keselambaan.
"What the...anak tan sri siot.."
"Tengku Atina Safiyah Dato' Tengku Azin Hamid...Tina.." Kata Tina sambil membuat peace dengan tangan kanan.
"I'm leader of Girlzteen..Tengku Kim Syazlynn Ariana Louise Tan sri Tengku Ludfi Louise. Jangan pernah cari pasal dengan kitorang...kalau tak tahulah nasib korang..." Sempat juga Lynn memberi amaran kepada rakan sekelasnya.
Rayyan yang duduk di barisan pertengahan terkejut dengan penampilan Girlzteen yang dulunya nerd kini.....terlalu sungguh menakutkan dan...cantik.
"Ke..kenapa jantung aku berdebar ni...." Kata Rayyan apabila melihat Lynn sambil memegang dadanya.
Syazrin pula hanya tersenyum melihat kembarnya yang berperwatakan lain dari biasa.
"Baiklah Girlzteen kamu semua boleh duduk di tempat kamu yang lama." Arah pengetua.
"Hmm...." Lynn dengan muka dingin tanpa secalit senyuman di bibir pink miliknya terus melangkah ke tempatnya diikuti membernya. Pengetua yang melihat hanya tersenyum lalu keluar dari kelas tersebut.
Guys...I'm back...
Your author,
iezfararif_fa10
YOU ARE READING
The Mafia Story!! (COMPLETE)
FanfictionKisah mengenai seorang gadis yang tidak pernah merasai kasih sayang seorang ibu.Dia hanya mendapat kasih seorang ayah.Semua ini berlaku disebabkan ibu bapanya bercerai.Dia mula mengikuti jejak langkah ayahnya semenjak dia masih kecil lagi.Tetapi set...