Bab 23

7.1K 316 0
                                    

"Golden aku dah dapat tahu pasal kematian Killer. Black wolf yang bunuh dia sebab berdendam dengan leader Black Tulips." Terang lelaki tegap bernama Chase.

"Leader Black Tulips??? Rayyan ke??" Tanya Golden Girl.

"Bukan tapi abang kepada Rayyan, Riyadh yang juga sudah dibunuh dengan Black Wolf tahun lepas." Kata Chase lagi.

"Aku nak kau hantar surat dekat Black Tulips dengan Cruel Eagle...peperangan akan bermula..." Arah Gilden Girl sambil mencerlung tajam mata Chase dengan matanya yang berwarna emas kecoklatan.

"B...baiklah!!" Kata Chase lalu terus berlalu pergi untuk melakukan tugasnya.

***********

"Abang......nah ada surat untuk abang." Kata Lynn.

"Surat??" Soal Syazrul dan Syazrin serentak.

"Yelah...siap warna gold lagi..cantik..." Kata Lynn lagi.

'Gold?? Secret Golden punya surat!!'

"Ouh..thanks baby.." Ucap Syazrin dan Syazril serentak lalu mereka bergegas ke bilik.

***********

Peperangan akan bermula. Bersiap sedia sentiasa. Pertumpahan darah akan berlaku. Kematian pasti ada. Pembunuh yang selama ini dicari sudah dijumpai!! Bekerjasamalah dengan aku, Ketua segala mafia di dunia...Golden Girl!!!

"Abang....malam ni perang." Kata Syazrin lalu Syazrin mengangguk setuju.

"Arahkan diorang buat persiapan. Aku taknak sesiapa mati!!" Arah Syazril tegas dengan aura King jelas terasa.

"Baiklah!!" Setuju Syazrin dengan aura Knight yang lebih kuat dari King.

Di rumah Rayyan pula.

"Buat persiapan!! Malam ni perang!!" Arah Rayyan melalui fon tegas.

"............"

************

Malam yang dinantikan telah bersedia. Tiga kumpulan mafia berkumpul bersama menunggu kedatangan musuh. Secret Golden, Black Tulips dan Cruel Eagle. Identiti Secret Golden masih belum didedahkan. Rayyan dan Syazrin memang terkejut apabila melihat diantara satu sama lain.

Pap
Pap
Pap

Seorang lelaki muda bertepuk tangan melihat kumpulan² itu.

"Wah....tak sangka korang bergabung. Tapi tak adillah kan kalau korang je bergabung aku pun boleh juga kan??" Soal Aerion adik kepada Aoran.

"Dark phoenix and Blue Dragon!!" Panggil Aerion kuat.

"Tak guna kita cakap banyak baik kita mulakan." Kata Golden Girl dingin..Aura yang dibawanya sungguh menggerikan sesiapa yang berada bersebelahan dengannya.

Uuu..perang...

Your author,

iezfararif_fa10


The Mafia Story!! (COMPLETE)Where stories live. Discover now