5.Bölüm~

131 11 8
                                    

Geldi 5.Bölüme.Lütfen oylar biraz daha artsın!

Üzerime yavaş yavaş dökülen ıslak bir şey hissettim.Ulan yoksa işiyor muyum? Bir anda yüzüme gelen soğuk suyla sıçradım.Gözlerimi açığımda annem başımda dikiliyordu.Önce ne olduğunu anlamadım etrafta gözlerimi gezdirdim.Daha sabah olduğunu ve annemin beni uyandırmak için böyle bir şey yaptığını anladım.

'' Anne! '' 

'' Ne var ? Bir saatten beri uğraşıyorum uyanmıyorsun anca böyle.''

İşte diyorum alarmlarınıza şükredin.Öyle yerlere fırlatmak gibi ergence şeyler yapmayın evlatlarım çok ayıp yakıştıramıyorum size.Annem çıktıktan sonra uyuşuk uyuşuk formalarımı giydim.Saçlarımı topuz yapıp koluma çantamı taktım.Aşağı inip güzelce kahvaltı yaptım.Bu arada ben çok Ege'ye daldım fakat size anlatmadığım bazı şeyler var.Örneğin Görkem.O farklı biri.O fazla içine kapanık ve kimseyle konuşmaz ben hariç.

Okuda en yakın benimle.Ama öyle bildiğiniz gibi değil işte.Hani içine kapanık çocuk olur kıza arşı sevecendir sarılırlar iyi anlaşırlar felan.Hayı öyle değil biz sadece konuşuyoruz.Onu liseye ilk geldiğimden beri tanıyorum.Onunla normal anlaşıyoruz aslında dışarıdan görüldüğü gibi biri değil.İlk tanıştığımızda beni başından çok atmaya çalıştı ama kurtulamadı tabi hihiih. o iyi bir arkadaş onu seviyorum.Havalı bir tipi var okuldaki bazı kızlar ona asılır ama kimseyi takmaz.

 ''Lan Görkem ! '' Ellerini koymuş cebine ilerliyodu.Hııı seni gidi cool çocuk.Bakmadı lan acaba duymadı mı ?

'' Görkem ! Lan kime diyorum baksana bir adet öküz işte.''

'' He ne lan ne yetişirsin diye bakmadıkta kıçını kaldırıp yetişeceğine kıçını yırtmayı tercih ediyorrsun. '' dedi gülerek.Ne o güldü mü? Aman Tanrım didim bu çocuk ne kadar tatlı gülüyo böyle son zamanlarda böyleydi de.Aferin Ada böyle devam et kızım.Çocuğu anca değiştiriyosun valla.Bir kaç kişinin bakışları bize dönsede önemsemedim biz böyledik

'' Ya,üşendim koşmaya napabilirim? '' bir kahkaha patlatışı vardı gözlerim yuvalarından fırladı.Koşarak yanına gittim.Arkadan sarıldım.Evet sarıldım..Aslında Görkem çok iyi biri ve sevecen sadece geçmişte yaşadıkları kötü.

'' Ooo Görkem Bey,çok mutlusunuz bakıyorum da bu mutluluğu neye borçluyuz? ''

'' Hiiç her zaman ki halim. ''

'' Tabi tabi kim seviyo belli-

'' Ada! ''

'' Görkem! ''

İlerlemeye devam ederken okulun etrafında çember olmuşlardı.Yine kim kavga ediyor lan ? Çemberin içine girdikte kimse kavga etmiyor ? Müdür kısacık boyuyla gözüktü hadi bakalım yine ne diyecek bu adam.Allah rızası için aidatları yatırmayanlar yatırsın bu konu beni bıktırdı.

'' Sevgili Öğrencilerim,okulumuzu yıkıp daha modern bir yer yapmak istiyoruz.Bir süre siz okula gelemeyec- ''

Islıklar ve alkışlar müdürün sözlerini kesti.

'' Evet önce bir sesimi kesmeden dinleseydiniz alkışlanmayacak bir şey olduğunu anlardınız.'' Anında alkış sesleri kesildi ve herkes sustu.

'' Kısa bir süreliğine derslerinize başka bir okulda devam edeceksiniz .Teşekkürler. ''

Herkesten bir '' Of yaa '' sesi yükseldi . Ağzım açık bir şekilde Görkem'e döndüm da bana bakıyordu.

'' Görkem? ''

'' He? ''

'' Ya ben banyo yapmaya bile üşenen biriyim ya okul çok uzaktaysa. ''

'' Okula gelmessin.Hemde ben senden kurtulmuş olurum.''

Geçmişe DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin