''Aşk hayatımız boyunca beklediğimiz şeydir.İlk öpüşmemizi,ilk '' Seni seviyorum.'' dememizin hep hayalini kurarız.Ama hiç kalbimizin kırıldığını hayal etmeyiz. Belki de düşüncesi bile kötü olduğundandır.''
Kahvaltıdan beri olanları düşünüyordum.Bu zordu.Zaten hayattaki hiçbir şey kolay değildi ki.Artık beynim dönüyordu.Tekli koltuktan kalkıp annemin yanına oturdum.Yavaşça kulağına fısıldadım.
''Anne ya ben çok sıkıldım,eve gitsem olur mu?''
''Git kızım,zaten yarın okul var.''
''Ya anne ya zaten moralim bozuk hepten bozdun tebrik ederim ya.Öyle hızlı söylenilir mi? Sen bana kalp krizi mi geçirteceksin!'' Dedim tek nefeste.Annem bana sen ne diyosun lan gerizekalı gözüyle bakıyodu.O nasıl bir bakış nerden anladın diye sormayın ben anlarım.Sadece giderken onunla karşılaşmak istemiyordum.Yeniden hayal dünyam yıkılmıştı.Ama ben ne istersem tersi çıkıyordu.Cenabetim lan ben.
''Anne?''
''Efendim?''
''Sana bir şey diyecem ama kızmak yok tamam mı?''
''Ne söyleyeceğine bağlı öt bakalım.'' Parmağımı çeneme koydum.Adalet Teyze mutfaktaydı gelmesi 1 saatini alırdı zaten yabancı değildi.Koltuğun üzerine çıktım.Annem öyle bi bakş attı ki lazer felan yollamsını bekledim bi an valla.Kolarımı yana açtım.
''Sevgili anneciğim,aslında gözlerim kahverengi,güneşe bakınca ela sana bakınca fena! Şekilsin ya.''Diye bağırıp kendimi kucağına attım annemin.Daha sonrasını sormayın hatırlamıyorum.Çok terlik denk geldi.
---------------------------------
Aslında varya erkekler aşık olmazlar.Biz kendimize cin gibi deriz ama aslında onlar cin gibi.Hiç bizim kadar uzun aşk acısı çeken birisini görmedim ben yani erkeklerden.Birisinden ayrılıp diğerine geçerler.Onlar sadece güzel olanı isterler sevmezler.Bu onların doğasına aykırı.Varya benim küçüklüğümden beri en çok korktuğum şey yalnız kalmak.Herkesin böyle bir korkusu vardır ama benim çok öte bi'şey.Bu sorunum yüzünden geceleri uyuyamıyordum.Rüyalarıma kötü kötü şeyler giriyordu.Yalnızlıktan korktuğumu anlamak gerçekten çok uzun zamanımı aldı.Arkadaşlarımın yanında her zaman söylediğim sözlere davranışlara dikkat etmişimdir.Çünkü onların beni bırakmalarından çok korkarım.Hala bu korku var bende.Bütün arkadaşlarım beni çok sevmeliler bu bir takıntı değil korku.Eğer semezlerse beni bırakıp giderler.
Ortaokuldayken annem çalışıyordu ve bu benim için çok zordu.Yalnızlıktan korkarken yalnız kalmıştım.Evin içinde kafayı yiyordum.Bazen oturup ağladığım bile oluyordu.Televizyonun karşısına geçip korkudan annemler gelene kadar yerimden kalkmadığımı hatırlarım ben.Çünkü korkarım evde yalnız kalmaktan kim korkar ki? Hele sabah ise.BEN.
Zaten Ege bana çıkma teklif etseydi kabul etmezdim.Çünkü beni bırakmasından korkardım ki bırakırdı.Asya'yı bıraktığı gibi,acaba o ne yapıyordu. Konuşmayalı uzun zaman olmuştu.Eve gidince belki de ona mesaj atmalıyım.Biliyor musunuz? Bir gün okulda Asya'yla saç baş kavga yapmıştık.Hemde Ege yüzünden!
Kavganın olduğu zaman~
Kızlarla oturmuş konuşuyorduk.Konu Ege'den açıldı.Herkes Asya'nın Ege'den hoşlandığını biliyordu ama benim hoşlandığımı bilmiyordu.Zil çaldı ve sırayla herkes dağıldı.Benim de tenefüse çıkmam gerekirdi ama canım sıkkındı.Tabi Asya'yla pek konuşmazdık.O iyi biri ama yakın değiliz.Asya ve yakın arkadaşı bahçeye çıktı.Diğer kızlar etrafımda toplandı.
''Hey,Ada sen iyi misin?''
''Evet iyiyim.''
''Bir sorun mu var?''
''Olması mı gerekir?''dedim sertçe.Ben biraz sinirlenince keskin cevap veren biriydim.
''Kesinlikle bir sorun var ne oldu?'' dedi Nisa.O beni anlayan tek kişiydi.
''Kızlar,hanii ben size kimseden hoşlanmıyorum demişim ya.''
''Birinden mi hoşlanmaya başladın?'' diye cırladılar tepemde.
''Zaten hoşlanıyordum ama içinizden biride o kişiden hoşlanıyor.'' Herkes sesini kesti ve bana baktı.Hepsi hoşlandığı çocuğu paylaşmaktan korkuyordu ve haklılardı.Ama ben çok paylaşmıştım hoşlandığım çocuğu.
''O kim?'' dedi Nisa.Gözümü kapattım ve derin nefes aldım.Yavaşça yutkundum.
''Ege'' diye fısıldadım.Tekrar nefes alıp,
''Asya'nın nasıl bir tepki vereceğinden korkuyorum.'' dedim.Pek konuşmayan bir Gizem vardı aramızda.Sesini duymaya alışkın değildik.Geldi ve sırtımı okşadı.
''Korkma Asya sakin bir kız.Fazla tepki ver-'' Saçımda oluşan acı ile tamamen ortamdan ayrıldım ve sıradan aşağı düştüm.Bütün herkes başımızda toplanmıştı.Saçımın kimin çektiğini öğrenmek için kafamı kaldırdım.Asya'ydı.
''Asla öğrenemeğeceğimimi sandın!Beste söyledi.Beni arkamdan bıçakladın.'' Deyip suratıma tokadı yapıştırdı.Lan sen benim sinirli halimi görmedin heralde.Dağdan gelmiş bağdakini kovuyo piç! Sen yokken ben vardım ulan.Artık Allah ne verdiyse dalıyoz dedim.Saçına bir dalışım var Asya'nın çığlığı bütün sınıfta yankılandı.Herkes yüznü buruştururken ben öyle bir gülümsedim ki sanarsınız sadistim.Valla değilim lan.Birazcık bu sesten zevk almış olabilirim ama sadist değilim olsam bilirdim.Galiba.Ağzıma iğrenç bir tat geldi lan kız bana tokat attığında dudağım kanamış olmasın.Neyse öğretmen yakalarsa bana saldırdığının kanıtı.Onun da bir yerlerini kanatmayayımda.Asya'nın saçını bırakıp kafasına bir yapıştırdım.Uff kız valla duvarla fantaziye girdi.Tövbe Allah'ım çok tövbe sadistlere bağladım valla.O sırada o sesine ölüp bittiğim çocuğu sesi çok değişik bir sert tonda,
''Sen ne yaptığını sanıyorsun Ada?!''
Elimle ağzımdaki kanı gömleğime sildim lan ne psikopatım sanki dövüştümde ağzımdan kan çıkı onu siliyorum.Yüzümde sırıtış vardı.Ege'ye dönünce yavaş yavaş sırıtış silindi tabii.Gözleri ben ile Asya arasında gidip geliyordu.Elleri yumruk halindeydi.Kaşlarını çatmıştı.Bir insana gülmek bu kadar yakışırken neden kaşlarını çatar ki.Sınıfta bir çığlık,hıçkırık ve ağama sesleri duyuldu.Sıra devrilişleri...
Yapmacık değildi.Oda seviyordu.Ama kimse benim gibi sevemezdi.Yanından geçerken bacaklarım titriyordu benim.Gözlerine bakınca nefesim kesiliyordu.Gözlerine bakarak hiç konuştuğumu hatırlamam.Ona yaklaştığımda kalbim ağzımda atar hep benim.Dalmış bir şekilde dururken boğuk sesle kendime geldim.Egeyle Asya birbirlerine sarılıyordu.Asya ağzını Ege'nin omuzuna dayadığından dolayı sesi boğuk geliyordu.Aynı zamanda olayı anlatmaya çalışıyordu.Ne! Olayı anlatmaya çalışıyodu.Seni gidi little bitch.Nisa'yı kolundan itekledim.Gidip Ege'yle ayırdı.
Şimdiki zaman
~Bu olay sanırım altıncı sınıftayken olmuştu.O kadar zaman geçtiki üzerinden hatırlamam bile mucize.Ama asla unutmam çünkü bunların hepsi bana ondan bir hediye.