M-am uitat la el atât de șocată, nu îmi venea să cred.
(S): -Vorbește!
-Am citit despre tine.
(S): -A, jocul, de acolo mă știu toți.
-De fapt nu, nu am vrut să îl joc, nu vreau să sune ca o jignire doar că nu cred că viața cuiva este un joc. Am găsit prima oară o simplă poză cu tine, mi s-a părut atât de interesantă așa că am căutat mai multe, după ți-am citit povestea. M-am simțit atât de prost pentru ce ai pățit... Mereu am simțit o durere în suflet când îmi aminteam prin câte ai trecut.
M-am uitat la el, nu spunea nimic și nu înțelegeam de ce. S-a uitat în jos pentru câteva momente.
(S): -Ce cauți aici?
-M-au răpit..
(S): -Proxy?
-Da.
(S): -Cei din nord, sud, centru, vest sau est?
-Poftim? Sunt mai mulți? Adică, eu știam doar de un conac Creepypasta și de cabana Proxy..
(S): -Știai despre ele?
-Da, îmi place paranormalul, mă pasiona să citesc despre ei, despre viața lor.
(S): -Îi poți descrie pe cei care...
-Toby.... l-am întrerupt. Hoodie, Masky...
(S): -Cei din centru deci. Ai fost răpită de cei mai periculoși, posibil și cei mai preocupați de crime. Ei sunt în grija lui Slenderman, și restul sunt periculoși din celelalte cabane, dar nu vânează mereu, stau doar în zona lor, Proxy central în schimb, ei se răspândesc peste tot.
-De unde știi atâtea lucruri?
(S): -Sunt mai multe categorii aici. Conacul e cel mai mare. Sunt câteva cabane, ei sunt un fel de gardieni pentru cabană, Slenderman m-a ales să stau într-una din ele, dar am refuzat pentru că nu voia Larry. I-a picat prost. În acea cabană era Trenderman ca și supraveghetor. Acolo erau Ben, Lost Silver și dacă mergeam eu si Larry grupa era băgată pe categoria jocurilor video, dar am refuzat și au mers Nick Vanill și Nightcraowler.(Ben Drowned):
(Lost Silver):
CITEȘTI
Creepypasta Family
ParanormalÎntr-o lume plină de cruzime și ură își face apariția o copilă atât de diferită, dar totuși atât de asemănătoare și legată de ei.