Capitolul 13

22 3 0
                                    

*În prezent după ce Toby a închis-o pe Amanda în camera lui*

*Toby povestește*

M-am întors în camera cu cheia de la camera mea, o băgasem în buzunar imediat cum am intrat la ei în cameră.
(M): -Îmi spui și mie ce dracu ai de gând?! Nici tu nu ști ce vrei.
-Ar fi cazul să taci.
(M): -Dar așa e frate, ne faci probleme cu zdreanța asta aici.
-Va sta aici și punct. O să se obișnuiască la un moment dat și nu o să mai încerce să scape.
(H): -Dar de ce nu o omori?
Ne-am uitat toți la Hoodie.
(H): -Nu vreau să crezi că ar trebui să faci asta, dar nu înțeleg ce te-ar opri.
(M): -S-a îndrăgostit.
-Termină! Vreau să spună o dată de unde ne cunoaște, ce știe despre noi și ce făcea aici. Plus că am o datorie morală față de Kagekao. Am promis că o voi proteja și o voi face.
(M): -Deja mă enervezi cu căcatul ăsta al tău. Mă lași cu misterul ăsta? Zi odată ce legătură ai cu ea și gata.
M-am speriat cum într-o secundă Kagekao a dispărut de lângă mine fugind și izbindu-l pe Masky de perete. L-am prins de mâini privind cum Masky zăcea pe jos.
(K): -Nu cred că ești în măsură să îmi vorbești așa. Rămășițe ca tine mâncam la desert. Ar fi cazul să îți măsori cuvintele în fața mea. Ți-am salvat hoitul de atâtea ori când puteam să rămân indiferent, să te privesc cum mori și după să te folosesc drept cină. M-am săturat de tine din toate punctele de vedere!
S-a dat în spate, l-am ajutat pe Masky să se ridice. A fost liniște deplină pentru câteva secunde.
(H): -Ce vom face când o să fie Slenderman prin preajmă?
-Nu avem decât să o ducem jos.
(K): -La cadavre?
-Ți-am zis, nu i-ar simți mirosul.
(H): -Daca i se face rău? Poate să cadă acolo.
-Îi vom lua ori o mască, ori nu știu, nu avem ce face mai mult.
(M): -Pivnița.
În acel moment toate privirile s-au ațintit asupra lui.
(M): -O vom duce în pivniță.
-Ști bine că nu putem, ultima oară când am intrat acolo am rămas blocați.
(M): -Mai bine îi spunem lui Slenderman.
-Nu putem, îi va face rău.
(K): -Pentru un timp să îl ținem departe de acest loc, oricum abia vine aici.
-Îți asumi riscul?
(K): -O fac.
-Foarte bine, și dacă vine? Din nou, ce facem?
(H): -O vom lega de pat, o legăm la gura și o murdărim cu organele unui cadavru, așa nu îi simte nici mirosul, oricum nu se uită în cabană.
Atunci am rămas muți și ne-am uitat toți la el.
-Genial, ești absolut genial! Îmi vine să te pup!
(H): -Sau lasă. a izbucnit în râs.
(M): -Deci rămâne așa?
-Da.
(K): -Bun.
L-am văzut ieșind pe ușă, m-am dus după el, apoi am mers amândoi înapoi la camera mea.

*Între timp în camera lui Toby, timp în care ei discutau*

*Amanda povestește*

Am renunțat să mai bat în ușă, pierdeam timpul. M-am pus pe pat și am văzut sertarul lui deschis, am aruncat o privire și pe lângă pozele pe care mi le-a arătat cu el mai era una care mi-a atras atenția.

 M-am pus pe pat și am văzut sertarul lui deschis, am aruncat o privire și pe lângă pozele pe care mi le-a arătat cu el mai era una care mi-a atras atenția

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era o poză cu el și cu Clockwork sărutandu-se. Pe poză erau niște dungi roșii, nu știu dacă era vopsea, sau sânge. Am simțit o ușoară vină în suflet, el se dădea la mine, deși poate e cu ea. Dar de ce ar face-o? Probabil din același motiv ca Masky, puțină distracție nu strică, probabil așa gandesc ei. Am pus poza la loc și am închis ușa sertarului. Totuși, era un mic detaliu, pozele cu el erau în ramă, dar poza aceea nu. Arăta de parcă era o amintire rămasă în urmă unui război crunt. Am vrut să deschid sertarul iar ca să mă mai uit odată, dar am auzit pași. M-am ridicat de pe pat și m-am îndreptat către ușă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 21, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Creepypasta FamilyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum