Capitolul 5

40 8 0
                                    

Masky s-a năpustit asupra mea, m-a prins cu ambele mâini de păr și m-a trântit la pământ legată de scaun.
- Au! am țipat și am strâns puternic pumnii.
(M): -Acum ai voce, nu???
(T): -Gata Masky, termină.
(M): -Să termin? SĂ TERMIN? a țipat, apoi m-a lovit lovit cu piciorul în stomac.
(T): -Am zis ajunge! l-a prins de bluză pe Masky și l-a trântit de perete. GATA! a țipat la el în timp ce Masky îl privea șocat.
(M): -Pentru ce faci așa? Pentru o zdreanță ca ea?!
(T): -Stai departe de ea până mă întorc! apoi a ieșit din cameră, Masky plecând la câteva secunde după el.
Hoodie a venit și m-a ridicat de pe jos. Aveam puțin sânge în gură de la lovitura primită în stomac. Am început să tușesc, -aveam respirația grea- sângele din gură sărind pe hanoracul lui galben.
-Îmi pare rău. m-am uitat la petele de sânge.
S-a șters cu ceva cârpă de pe masă.
(H): -Nu e nimic. după ce s-a "șters", mai mult a întins sângele pe hanorac, mi-a șters buza inferioară și bărbia de sânge.
-Mersi... m-am uitat la el.
(H): -Mai bine acum? a pus cârpa pe masă.
-Nu.
(H): -Vrei niște apă? 
Am dat din cap negativ.
(H): -Atunci?
-Mă dor brațele...
(H): -Nu te pot dezlega.
-Măcar dacă ai slăbi puțin legătura..
M-am uitat la el cu lacrimi în ochi, îl simțeam altfel, nu era ca Masky, nici Toby nu părea atât de dur. Te rog, măcar puțin.
(H): -Fie... apoi mi-a slăbit nodul făcut la mâini.
-Mulțumesc.
S-a îndepărtat de mine și s-a pus înapoi pe locul lui.
(H): -Îl cunoști pe Kagekao?
-Câinele?
(H): -Nu e câine.
-Uhm, nu l-am mai văzut până acum.
(H): -Ești sigură?
-Da... am încercat în timp ce vorbeam cu el să îmi trag mâinile din legătură.

Creepypasta FamilyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum