ś1. 20

75 4 0
                                    

" Mark " perbuatan Mark terhenti takat kala Sarang memanggil dirinya. wajahnya di jarakkan serta merta. lehernya digosok tanda malu.

" hehe, mian, tak ready lagi " Sarang menghadiahkan senyuman nipis buatnya. Mark hanya mengangguk tanda memahami.

mereka sambung untuk makan dan tidak bercakap untuk 5 minit straight. Jihoon yang baru sampai kepada mereka menjungkitkan keningnya. agak keliru dan pelik akan sikap kakak angkatnya yang termenung jauh.

" noona? " Jihoon duduk dihadapan wajah kakak angkatnya sengaja. Sarang memandang Jihoon dengan pandangan terkejut. tapi laju sahaja riak wajahnya dikawal.

" jom balik "

mereka bangun dan membawa bekas-bekas makanan dan buang kedalam tong sampah yang berdekatan.

Sarang yang berjalan rapat bersama Jihoon itu ditarik perlahan lengannya oleh Mark. wajah Mark langsung tidak menghadap Sarang, tapi hanya menyatukan kedua tangan mereka.

. . .


jeon jungkook
j€.

" haih.. " aku yang memandu ke tempat kerja sudah mengeluh apabila aku melalui jam yang agak sesak pada awal pagi ini. telifon aku berdering tiba-tiba.

terus sahaja aku menjawab call tanpa melihat pemanggil tersebut. oh Sarang.

" pabun? "

alala caringnya tanya dah makan ke belum.

" ani, tadi rush nk pergi kerja so tak sempat nk breakfast, lagipun makan mse lunch nanti, ni kenapa hm? "

" jungkook ah.. emm "

" wae? "

" ani hehe, omneundae, nanti makan tau, saje je call tanya khabar hee "

" eleh ngade, ye tahu, nanti call lagi ok? ni tgh jam, byee "

" nyeongg~ "

happy pulak aku dapat morning call daripada dia. aku menekan pedal minyak sedikit apabila ruang diantara kereta aku dan dihadapan renggang. happy lah! :))

. . .

yeo sarang
¥.

aku end call. aku pandang gen yang berada dihadapan aku. wajah aku kembali ketat. bodyguard dia yang memegang aku kiri kanan kini dilepaskan. aku sengaja gerak mata aku melihat tangan mereka yang dijauhkan daripada diri aku.

" puas ? "

general tertawa sinis. seperti sudah alpa dengan situasi sebegini. aku tak lari daripada misi aku. aku tau nak handle macam mana. takkan sebab one rumor pasal aku, nak treat aku macam ni.

" at least kau tak menipu mcm agent lain, aku tau rumor tu tak betul, sengaja aku nk tengok reaksi kau mcm mne agent 007, anyway you gain his trust very well " dia tersenyum.

" what do you mean ? " soalku.

" well, the way he answer your question, i can tell that he is really adore you, in love with you, so you have to take this chances and move into his houseㅡ "

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now