ś1.25

57 3 0
                                    

yeo sarang
에.

" huh " aku tepuk debu yang ade di dress aku. aku bangun dengan perlahan dan berjalan keluar daripada perkarangan rumah Woojin.

aku bersembunyi di balik tembok. Mark ? Jeongguk ? mampus. aku koyakkan dress aku di bahagian peha, dada dan bahu. ranting yang agak tajam aku gores di tepi betis sedikit.

aku berjalan lagak seperti sakit. mereka berdua laju datang ke arah aku. dapat aku tangkap wajah Woojin yang bengang. kepala ni pun dah mula untuk pening. rambut aku di tarik kasar.

" sekali kau jejak rumah aku, kau tak boleh lari " perit. aku pegang erat lengannya yang mencekik aku. penglihatan aku mula kabur. hanya suara yang berdesing sahaja dapat aku dengari.

" Jeongguk.. "

aku pengsan.

. . .

third person
3p.

" lepas kan Sarang " Jungkook mula untuk bersuara. Mark mengeluarkan gun daripada belt gun holder. Jungkook menahan perbuatannya.

" nope, she is mine, kau tengok body dia " Woojin belai di tepi peha hingga ke dada Sarang dengan lembut. dia kemudian mengangkat Sarang di atas bahunya.

" eungg! sukanyaa ! " Woojin teriak gedik. matanya merenung tiap lelaki yang berada di hadapannya.

" ade ape - ape nak bantah ? teruskan, sebab kau tak boleh masuk " berderet konco-konco Woojin beratur dihadapan rumah agam tersebut. lengkap berpakaian hitam dan bersenjata.

" woojin . "

Woojin hanya berhenti dan menunggu kata-kata daripada Mark. mungkin sudah lupa bahawa mereka berdua dahulu merupakan rakan akrab yang melakukan kerja jenayah bersama.

" aku nak threesome "

gelak besar Woojin mendengar kata-kata Mark. dia tidak akan percaya tipu helah Mark. dia sudah tau akan personaliti Mark yang baharu. Woojin tahu.

" aku tak akan terpedaya, Jungkook ? kau ? "

" why not . "

Woojin terkedu apabila semua konco-konconya mula terbaring mati. matanya laju untuk mencari silent shooter yang berada dekat mahupun jauh daripada rumah agam miliknya.

" sama ada kau nak mati dekat tangan orang aku, ataupun aku pelawa diri sendiri " Woojin memandang Jungkook dengan pandangan tak puas hati.

dia jatuhkan Sarang dan berlari menuju ke atas. kedengaran barang digeledah dengan gelabah. tertawa sinis Jungkook mengetahui akan gelagat Woojin. Sarang yang berada di pangkuan Mark, lemah.

" weh, kepala dia berdarah "

matanya mengerling lantai batu marmar yang merupakan entry rumah agam Woojin. dia memandang wajah Sarang yang agak pucat dan comot dengan makeup.

jam dikerling. 3:43 a.m

" kau bawak dia pergi hosp, nanti aku datang " Mark mengangkat Sarang secara bridal style dan masuk ke dalam sport car nya.

" woojin ahh " perlahan Jungkook menaiki tangga yang berselirat itu. wah acah kaya je. diselaputi emas sekelilingnya.

" babi " Woojin cuba untuk membuat panggilan untuk mencapai hubungan dengan orang suruhannya yang luar. dia dia dengan panik mengeluarkan bagasi dan menyumbat segala baju yang ade.

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now