yeo sarang
¥•" ffuh.. bole meninggal rasanya bila akak tu cakap syarikat.. " aku meletakkan beg sling aku diatas meja kecil ditepi katil.
" hampir je uc aku gone.. " aku menggeleng kecil. aku membuka henfon aku. nombor gen,Namjoon aku tekan. bunyi deretan lagu berada dipendengaran aku.
" yes, agent 007 "
" general, i've accomplished task one " aku mengambil buku nota hitam aku didalam laci meja kecil. pen yang berada diatas meja terus aku ambil.
" his believe? " soal gen,Namjoon.
" yes, i have been quite close with him in these three days " aku berkata. terdengar seperti gen,Namjoon berdehem. aku menandakan task aku yang pertama didalam notes book.
" that was a good news for me " aku letak note books aku kembali kedalam laci. aku mengetap bibir seketika.
aku tak tahu macam mana reaction gen,Namjoon kalau aku complain tentang apa unit bawahan KIA buat pada haleomani aku. aku kenal dia, dia langsung tidak suka mengcampur-adukan keluarga dan kerja. tapi, bagi aku ini sudah melampau.
" i have one question to ask you general " aku berkata.
" what is it? is it important? for you to ask me according to this mission? " aku menelan air liur perit.
" it's.. not, it is about my grandma " aku dengan berani berkata. bukan kata bahawa aku pengecut, tetapi aku menghormati peraturan serta loyal aku pada KIA.
" what " suaranya mendatar. tapi kedengaran malas hendak bersuara tentang ini bersama aku.
" why, under unit KIA moves her to rumah orang tua besides, give her living in under my house, i know that i'm not often to take care about her because i have a lot of thing to do for KIA- "
" listen, Sarang "
" i have to do mission, day by day, i know i work hard on it for my living and also my grandma too, but why your under unit KIA doing this thing without my knowing?! " naik berang juga aku.
" sarang.. she miss you, she did come here and ask me where are you, you was busy thinking and also planning about a pyscho crime, that was 5 months ago Sarang.. " hampir sahaja air mata aku menitis.
" don't try to jumping into conclusion, i'm asking you general, why are you giving oders for under unit KIA to moves her at rumah orang tua " ego. aku ego dengan diri aku.
" your ego are controlling yourself Sarang.. i know you since you were 5 years old, she wants it, she felt alone after your hareobaji passed away, she did tell me to not worrying about her, or look for her, because she wants to move, and living at there, i'm just giving oders to under unit KIA for helping her moves.. is me, or you jumping into conclusion? " tersentak aku.
" it was me.. " dengan nada perlahan aku menjawab. dia berdehem memahami.
" please don't asking me this things, its waste of my time, you have to carry this mission and end it up all" dia meletakkan telefon.
Sarang.. why are you being like this. this was not you. you're people hopes. but not for your goods. i have to end this.
. . .
3@p
@•" come on Sarang.. " gen,Namjoon meletakkan ganggang telifon. dia mengeluh kecil. dokumen serta perihal penting berselerak diatas mejanya.
YOU ARE READING
애즌 007 | 정곡
De Todo' dia harus menyelesaikan misinya dan bukan bercinta dengannya ' KIA dan Mafia > Sarang harus membuat undercover, untuk menyelesaikan misinya kalini. tapi kalini bukan seperti biasa. tetapi lebih berat. dia harus berhadapan dengan anak Jeon. Keluar...