jeon jungkook
j€." aku dah balik " aku tutup pintu rumah dengan kasar. beg aku campak tepi pintu dan terus aku rehatkan badan aku diatas sofa sambil termenung tentang perkara tadi.
aku mengurut kepala aku seketika.
" kau apehal kuk " aku mengerling Hoseok yang berjalan ke atas kepala aku. tv kedengaran dibuka. aku segera duduk.
" aku.. haih " aku mengusutkan rambut aku dengan kasar. ergh semua benda memang tak jadi dari ape yang aku plan.
" asal, cer citer " boleh pulak dia rilek makan keropok? aku bersandar dan memandang kosong pada siaran yang ditayangkan.
" aku suka kat seseorang "
" SERIES ARH?! " aku menutup kedua belah telinga aku apabila kedengaran ketiga-tiga suara yang berbeza berdengung di dalam rumah ni.
" PEH LAMAK KAU NI BUKAN TAK NAK BAGITAU EN " bahu aku ditampar dengan Hoseok yang tertawa terkekek kekek.
" jungkook kau suka kat siapa ni " yoongi mula menyoal aku apabila dia memasuki ruang tamu, dan duduk di kerusi kegemarannya.
" em, perkerja yang kerja dekat cafe yang aku kerja tu " aku menggosok leher aku taat kala terasa bulu roma mula merinding, malu la.
kepala aku seperti digosok oleh seseorang. aku menongkat kepala memandang Jin yang menayangkan segaris senyumannya.
" dah besar dah kau " seketika dia mengelap air mata palsunya.
" mak berbangga " dadanya di pegang.
" ah shadap chu " suara Hoseok menghentikan drama yang diwujudkan oleh Jin. aku hanya menunduk tak nak dengar apa yang mereka bual kan.
" weh kuk, kenapa kau nampak sedih pulak " soalan Hoseok, membuatkan aku memandang laju ke arah Yoongi yang melayan telefon pintarnya.
ah ye. hack.
laju aku kearah Yoongi menarik kolar bajunya dan menghentakkan dirinya dikerusi tersebut. dia memandang aku dengan wajah yang berkerut. mungkin tidak memahami dengan tindakan aku.
" kau ikut aku "
aku mengheret dirinya ke bilik kerjanya sendiri.
3@p
@." hyung " Hoseok mendekati Seokjin apabila matanya memandang Jeongguk yang mengheret Yoongi.
" bwoga " Jin hanya mengerling Hoseok yang mendekatinya.
" aku seram setiap kali Jeongguk mcm tu " Hoseok menlingkarkan tangannya kedalam tangan Jin. Jin mengerling tangan Hoseok yang berada didalam tangannya.
" kau ni jadi gay apehal " Jin memandang mata Hoseok. seakan mereka memandang antara satu sama lain sebijik seperti didalam scene k-drama.
" BLAH LA SIAL "
. . .
jeon jungkook
j€." so? "
" ha ape " aku hanya pandang Yoongi yang masih menatap pc dihadapannya.
" i cant "
dahi aku berkerut. laju aku merampas tetikusnya dan mula ia bergerak gerak di atas pad. aku klik. dan aku taip. sebijik seperti Yoongi pernah ajar aku.
ennnn dah. eh?
" kan aku dah cakap " aku berkerut pelik. biasa jadi.
YOU ARE READING
애즌 007 | 정곡
Acak' dia harus menyelesaikan misinya dan bukan bercinta dengannya ' KIA dan Mafia > Sarang harus membuat undercover, untuk menyelesaikan misinya kalini. tapi kalini bukan seperti biasa. tetapi lebih berat. dia harus berhadapan dengan anak Jeon. Keluar...