ś1.15

84 3 0
                                    


yeo sarang
¥.

" ergh! " sedaya upaya aku ingin melepaskan diri daripada genggaman lelaki babi ni. dia kemudian memegang lengan aku dengan lebih kuat.

" korang ni belum tau aku siapa tau " sengaja aku berkata. salah seorang daripada mereka membalas.

" aku tau kau siapa, jadi aku buat kerja ikut arahan je " seketika dia menjeling aku. ewah lawa mata kau.

" noona, jihoon tau ni orang suruhan appa " Jihoon yang lama mendiamkan diri mula bersuara. aku menggulingkan mata aku. ergh annoyingnya. nk keluar kejap je apehal macam ni.

" baik korang jawab, ni Jong Ki yg suruh en, berapa sial dia bayar kau " bila aku mencarut ni dah menyatakan sesungguhnya aku bengang.

diam. takde sape jawab. k fine. semua babi.

. . .

" sarang ah " mak angkat aku yang berada di muka pintu tersebut sempat aku memandangnya. ape lagi lepas ni.

" wae? " sengaja aku memeluk tubuh memandangnya. baru sahaja dia hendak berkata aku memotong ayatnya.

" agent 052.. " aku mengekalkan wajah poker aku. dia menggelengkan kepalanya seketika. perlahan dia mengambil lengan aku dan membawa aku kedalam bilik aku.

dia menyuruh aku untuk duduk diatas katil. aku hanya menurut tanpa bantahan. mata aku memerhati pergerakannya yang mula untuk membuka almari aku. well dalam tu semuanya baju lama. baju aku semua dekat apartment sane.

" malam ni ade dinner, so omma nak Sarang pakai lawa lawa tau " lembut sahaja tutur katanya. aku hanya mengeluh nafas ringan.

" wae kene pakai lawa lawa? ade org nk dtg or whatㅡ " persoalan aku dijawab pantas olehnya.

" yes, ur future husband " haih.

baju yang tak pernah aku tau ada dalam almari lama tersebut, dia keluarkan dan tersenyum pendek melihat akan dress tersebut. dia kemudian beralih kepada aku dan meletakkan dress tersebut pada kedua tangan aku.

wtf. ni baju ke bodysuit? bapak ketat. apehal paras dada je sia. aku memandang dress tersebut dengan wajah jijik.

" Sarang suka tak? " dia mula untuk bertanya.

aku tersenyum palsu kepadanya. dia kemudian duduk disebelah aku dan mula untuk berbual seketika.

" appa yang suruh Sarang pakai dress mcm princess, nanti mekap lawa lawa tau? omma ada kerja nak buat " belum dia bangun lagi aku sudah bersuara.

" well how was ur mission anyway agent 052? " dia agak tersentak apabila aku kaitkan hal personal dengan hal ibu pejabat.

" its going well, agent 007, we need to keep it shut, stop distinguished my appearances here " perlahan aku memeluk tubuhnya.

" gwenchana, Sarang faham appa mmg mcmtu, well im sorry for being too mean " aku pun dah anggap dia mcm omma aku so. why not.

" its okay " dia tersenyum pendek kearah aku sebelum melangkah keluar daripada bilik aku. aku kunci pintu bilik aku dan melihat jam di dinding. haih baru pukul 6 lbih.

" naegaa wae.. " seketika aku mengeluh.

dengan langkah yang malas aku memasuki bilik air dan mula membersihkan diri. aku gosok gigi, syampu badan, rambut tak aku dry shampoo je nanti. sebaik sahaja aku siap aku berkemban dan start skincare aku mcm biasa. haih bende bangang semua yang ade kat sini. bende dah lama. pakai jelah.

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now