6.BÖLÜM

1.1K 33 0
                                    

    Hâlâ ne yapalım diye düşünüyorduk. Boş boş oturarak. Selim
- Yok böyle olmayacak. Ben üniversiteye gidecem. Bakayım ne işliyorlar.
- Salak olma saat kaç?
- Doğru. Selim yanıma oturdu ve kolunu boynuma doladı.
- Özel jet tutalım ve dünyayı gezelim,dedikten sonra ona alay edercesine bir bakış attım.
- Ne ya bir hâyaldi.
- Ne kadar güzeldi.
- Canım sıkıldı.
- Ben duş alıyorum.
- Peki.
   Gidip soyundum ve soğuk su altında duş aldım. Kurulanıp elbiselerimi giydim.
- Ne yaptın?
- Boş boş TV izledim.
- Belli.
- Ben uyuyacam.
- Sıcak değildir ama sıcak olursa klimayı açarsın.
- Peki.
- Hatta ben de uyuyacam. Gel gidelim.
   Yatak odasına geçtik. Selim uzandı ve döndü arkasına. Ben de ona arkadan sarıldım ve uyuduk. Uyuduğumuzda saat 12:10 geçiyordu. Uyandığımızda ise saat 19:50 geçiyordu. Gözlerimi açtığımda hâlâ sarılı bir şekildeydik. Selim elimi tutmuştu. Ben elimi yavaşça çektim. Gidip mısır patlattım. Selim'in en sevdiği film başlayacaktı. Patlattım mısırları ve içecekleri masaya koyduktan sonra Selim'i uyandırdım.
- Biraz daha.
- Film 2 dakika sonra başlıyor.
- Sevdiğim film mi?
- Evet.
  Selim birden fırladı roket gibi içerde buldum onu. Oturmuş ve eline kumandayı alıp dakika sayıyordu. Sayılı saniyeler kaldı. Selim git gide heyecan yaptı. 3 - 2 - 1 veeee 0 başladı film.
- Eveeeeeeett!
- Sakin sakin.
   Selim'den ses çıkmıyordu. Ben karışmadım. Artık bir arkadaş değil bir emanetti.
- Burak telefonumu verir misin?
- Al , dedim masanın üzerinden alarak.
- Annemleri arayayım.
- İyi olur.
- Anne vardınız mı oraya?
- Evet oğlum nasılsın?
- İyi idare eder. Sen nasılsın?
- Allah'a şükür iyiyiz.
- Bir şey olursa ararsınız.
- Tamam.
   Kapattı telefonu. Masanın üzerine bıraktı. Tam o sırada elektrikler kesildi. Selim birden üzerime atladı.
- Çok korkarım ben!
- Sakin ol. Hiç gitmezdi neden gitti ki?
   Selim daha da sıkı sarıldı. Bırakmak istemedim ve ben de sarıldım. Elektrikler yarım saate geldi. Gözlerimizi ovaladık. Selim birden bana baktı.
- Özür dilerim.
- Niye ki?
- Pat diye sarıldım.
- Yok inan sorun değil.
- Film bitmiş midir acaba?
- Yarım saat geçti.
- Zaten tam bir saat film.
   Hemen yine televizyonu açtı.
- Bitmemiş yesss!
   Filmi izledik ve yarım saat daha geçti. Film izledik bir tane daha ve bir tane daha.
  Saat 23:56 oldu.
- Ooooooo çok geç olmuş.
- Uykum geldi.
- Hadi uyuyalım.
   Tekrardan yatağa girdik. Bir saat geçtikten sonra Selim'in uyuduğundan emin olduktan sonra soyundum. Güzel ve serin bir gece geçirdim.

EŞİM (GAY) •TAMAMLANDI• (DÜZENLENECEK!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin