8.BÖLÜM

990 25 1
                                    

   Birden yataktan fırladım. Hepsi rüyaymış. Kendime baktım ve çıplaktım. Selim'e baktım o elbiseli bir şekilde uyuyordu. Nefes nefese kaldım. Saat sabahın 10'uydu. Elimi ve yüzümü sakince yıkadım. Kahvaltı hazırladım. Tişörtü giydikten sonra Selim uyandı. Ve gözlerini kapattı.
- Niye yine sabah sabah çıplaksın?
- Normal halim.
Pijamamı da çektikten sonra balkona geçtim. Eşsiz güzellikteki manzaraya baktım. Rüyam aklıma geldi. Yoksa Selim'i seviyor muydum?
Selim geldi ve kahvaltı yaptık. Bulaşıkları makineye atıp evi temizledik. Evi temizleme sırasında yorgun düştüm. Odaya gidip soyundum. Yatağa attım kendimi ve ayaklarımı açıp bekledim bir müddet. Selim odaya girdi. Yine gözlerini kapattı.
- Ya girsene altına.
- Ben de seni bekliyordum.
- Ne oldu.
- Şey...
- Neyse sen anlatırsın sonra ben daha önemli bir şey anlatacam.
- Nedir o?
- Otur.
  Oturduktan sonra.
- Rüyamda seni gördüm. Ve birlikte +18'lik davranışlar sergiliyorduk. Bunun üzerine şey... Yavaşça bana yaklaştı. Göz kapakları yavaş yavaş indi. Dudağını yapıştıracağı sırada ben kalktım ve
- Neyse temizliğe devam, dedim elbiselerimi giyerek.
- Peki.
   Bir - iki saat temizlik yaptık. Öğle vaktini geçtikten sonra:
- Burak dondurma yemeye gidelim mi?
- Olur.
- Peki ne zaman gideriz.
- ımmmmm. Yarım saate çıkarız.
- Peki.
  Yarım saat boyunca hazırlandım. Ve
- Hadi hazır mısın?
- Evet evet.
- Sen in ben geliyorum.
- Tamam.
  İndik ve benim arabamla gideceğimize karar verdik. Baya bir gittikten sonra durduk.
- Buralarda bir tane var.
- Burda mı inelim.
- Yürürüz.
  İndik arabadan ve şöyle bir etrafıma baktım. Burasını tanır gibiydim. Evet evet küçükken gelmiştim.
- Ben buraya küçükken gelmiştim.
- Cidden mi?
- Evet. Babamla birlikte gelirdim.
- Neler yapardınız?
- Gelir dondurmamızı alır ve şu ilerdeki bankta otururduk. E geçti o günler kıymetini bilmedim. Neyse dondurmacı orda. Gidelim.
- Hadi.
   Dondurma yedim 3 er tane. Ardından eve geçtik. Üzerine sıcak bir çay içtik. Film izledik. Balkonda oturduk ve bir müddet sohbet ettik. Selim ile birlikte tekrardan içeri geçtik. Selim bana sarıldı ve uyudu. Onu uyandırmadım. Kucağıma alıp yatak odasına götürdüm. Ona baktım bir süre. Sonra eğildim ve dudağına bir öpücük kondurdum. Hissetmiş olsa gerek hareket etti. Ben geri çekildim. Uyanmasını istemedim. Gidip televizyonu kapattım. Odaya girdiğimde soyundum. Yatağa girdim ve bı müddet sonra arkadan bana Selim sarıldı ve eli tam tamına penisimin üzerine denk geldi. Ben kendimi biraz ileri götürdüm. Elini ordan kaldırsın diye. Arkasını döndü ve ben bu sefer ona arkadan sarıldım ve penisi ile oynadım. Ardından uyudum.

EŞİM (GAY) •TAMAMLANDI• (DÜZENLENECEK!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin