Multi Media: Ağça Seyrek
*Little Mix- Wasabi🎶
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Victor HugoHuzurlu bir gece ,huzurlu bir uyku... Bunu yaşamayalı bayağı olmuştu gerçekten. Yeni okul , yeni insanlar... Yarın okulun ilk günüydü ve ben çok heyecanlı , çok mutluyum. Lise sınavında nitelikli bir okula gidememiştim. Ama ilk tercihim olan bir Anadolu lisesi çıkmıştı. Normalde sessiz bir insandım sadece yakın çevreme karşı rahat olabiliyordum. Ama bu sefer öyle olmamalıydı. Sesimi çıkarmalı, birçok yeni insanla tanışmalıydım. Ortaokulda sessizliğimden dolayı insanlar her şeylerini benim yapmamı istiyorlardı. Yiyeceklerini bile bana aldırtıyorlardı. Bu durumdan gerçekten çok bunalmıştım. Derslerim iyidi. Matematik hariç gerisini yapabiliyorum. Şimdiyse kendimi değiştirmeyecektim sadece biraz sesimi çıkarmaya gayret edecektim. En yakın arkadaşım olan Deniz'de benimle aynı liseye gidecekti. Onunda dersleri benimkiyle eşit düzeydeydi genelde. Onunla ben çok farklıydık aslında. O çok küfreder, çok erkeklere yavşar, çok dolap çeviren biri. Ama bu durumunu sadece yakın çevresi fark edebiliyor. Genelde öyle olduğunu pek belli etmez. O da benim gibi sessiz anılırdı. Deniz Kıvırcık ve koyu kahverengi saçlara sahipti. Elaya çalar açık kahverengi gözleri vardı. Bu detaylar onu dikkat çekici yapıyordu. Çok güzelliği olmasa da zeki biriydi. Fakat sadece zekasını erkeklere harcıyordu. Onunla hemen hemen aynı boyda sayılırdık . İkimizde kısaydık.
(Deniz Cihat- temsili resmi)
Birde üçüncümüz vardı Eyşan. O bir meslek lisesi tercih etmişti. İlk defa üçümüzden biriyle ayrılıyorduk. Ortaokulda biz ayrılmaz üçlüydük. Bir günümüz bile ayrı geçmezdi. Eyşan bir çocuğa platonikti. Tarık Sivri. Tarık Eyşan'ın dugularını bildiği halde kıza tek bir cevap dahi vermemişti. Zaten bizden Bir yaş büyük olduğu için son sene o yoktu. Eyşan bayağı üzülmüştü bu duruma. Ve de şans işte Denizle benim gideceğim lisede okuyordu Tarık. Eyşan yine onu göremeyecekti bu yüzden.
Eyşan kahverengi dalgalı saçlara sahipti. Gözleri mavi,yeşil ve kahverengi karışımı değişik bir renkti. Boyu benden biraz uzundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
ChickLit"Güzelsin." dedi. Bunu ondan ilk defa duyuyordum. Benim sıradan olduğumu söylerdi hep. Bu itirafıyla nefesim kesildi. Onun tarafından güzel bulunmak beni özel hissettirmişti. "Bu ne şimdi dalga falan geçmiyorsundur umarım?" Çünkü eğer gerçekten dal...