Kötü Zamanlama

177 3 4
                                    

Aradan yıllar geçmişti bir masum vurduğum yeni öğrenilmişti şef mesleğimi kaybetmem için hakimi ikna etmeye çalılsa da boşaydı...

BEN LANET OLASI BİR MASUMU VURMUŞTUM!

Carl konuşuyor:Gözümü hastahane odasında açmıştım rüyam da o lanet varlıklardan görmüştüm annem bu haberi çoktan almıştır bile.Lanet olası hastahaneden çıkmam lazımdı annemi bulmam lazım.(Tıpkı AVM de ailesini kaybettmiş bir çocuk gibi davranıyordum) Ayağa kalktım yaram çok acıyordu(Burayı fesat anlayanların ağzına sı*am)Kapıyu açtığımda koridor boştu sanırım gece olmuştu odamın camından baktığımda gece olduğunu anladım telefonumu bulmam lazımdı.

Sanırım hasta eşyaları danışmanlık bürosundaydı oraya varmam lazımdı bi anda koridorun camları patladı ve dışarıda büyük bir ışık parlaması yaşandı olduğum yerden 2 metre kadar sürüklendim gözümü açmamla çığlık sesleri gelmeye başladı hastahenin alarmları çalmaya başlamıştı doktorlar, hemşireler ve güvenlikler seferber olmuştu.

Kalkıp camdan baktımğımda maskeli 7-8 kişi ağır silahlarla hastahaneyi tarıyorlardı hemen eğildim hemşireler hastaları boş verip kendi canları için kaçışıyorlardı bende merdivenlerden hızlıca çıkacak iken danışmanlkğı gördüm hemen koşup kapıya asıldım.Kapı kapalıydı yerdeki süpürgeyle camı kırıp içerden kolu çevirerek kapıyı açtım.İçeride kutular vardı üstünde isimler yazıyordu kendi ismimin yazılı olduğu kutuyu bulup açtım ve içnde telefonum cüzdanım kıyafetlerim falan vardı.

Telefonumla cüzdanımı alıp çıktım kıyafetlerimi giymek için zaman yoktu.Tam merdivenlerden çıkacak iken çocuk sesi duydum.Oraya doğru çıkarken çığlıknseslerş kesildi ve durudum.Aşağıdakş herkes ölmüştü saldırganlardan biri yukarı çıkmıştı bir dolabın arkasına geçip.Saldırgan çocupun olduğu odaya doğru yöneldi ve kapıyı açıp çocuğa susması için bağırdı fışarı çıkkartığında çocupun ağzını tutup çocuğu aşşağk indiricek iken aklımdan geçti. O kadar insan öldüren şerefsizler bu çocuğa neler yapar yerde yatan hemşirenin cebinden iğnr aldım yavaşça adamın arkasından ilerkedim ve adamın boynuna iğneyi geçirim adam çocuğu yere fırlattı iğneyi çıkarpı silahı kafama doğrulttu son anda adamı maskeli bir saldırgan tuttu ve Dur o bize lazım. dedi.Çocuğa ateş edecek iken silahını tuttum adamın omzuna ve diğer saldırganın bacağına sıktım.Silahlarını yanıma alıp aşşağı indik çocuk ağlıyordı bu durumda gayet normaldi aşşağıda diğer saldırganlar rehine aldıkları insanların gözünü bağlıyordu biz ise patlamış kapıdan sıyrılıp dışarı çıktık dışarıda sayamayacağımız kadar ceset vardı .Arkamızdan 2 el ateş sesi duyduk elimi tutan çocuk elimi bıraktı bana baktı ve yere yığıldı arkamı döndüğümde 2 saldırgan vardı .Lanet olası küçücük bir çocuğa ateş etmişleri o kadar çok sinirlenmiştim ki hepsini orda öldürmek istiyordum aklıma belimdeki silah geldi çektim silahı ateşlemeyr başladım karşı tarafta başladı arabanın arkasına saklandım çocuğu yanıma aldım mermilerinin bitmesini bekledim bitmişti kalkıp ateş etmeye başladım sonra polis arabası sesleri duydum 1 tane araba geldi içinde 2 tane polis vardı.Beni tuttular onları ittim ve atel etmeye devam ettim silahımı tutup yere attı savunmasızdım mermilerin arasında kalmıştım...

O sırada karakol:Şef yanıma geldi ve son durumu söylerken karakolda anons yapıldı.New York şehir hastakhanesinde silahlı saldırı 1 ekip ulaştı acil destek.Lanet olsun şef bu Carlın olduğu hastahane!

Bütün merkez seferber oldu arabaya biberken bi ananos daha geçildi.

Silahlı çatışmada 3 ağır yaralı 1 ölü...

Devam edecek.

La Casa De PapelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin