Artık Suçluyum

118 1 18
                                    

Rick telsizle diğer ekipe haber ver hızlı sür lanet olsun.Sürüyorum kahretsin carl o lanet şeyler hastahenin özel belgelerini alıcak.
Önemli olan bilgi değil rick ordaki insanların canları...

Carl:...........

Berlin:Vay o*o*pu çocuğu vurdu beni ahhh

Olay yerindeki polisler:Acil destek hızlı olun lanet olsun.O an çatışmanın ortasındaydık yerde 7-8 yaşlarında ve 20-23 yaşlarındaki bir genç yatıyordu ikisi de kanlar içindeydi ama bu lanet olası soyguncular ateş etmeye devam ediyordu lanet olsun.

Polis Rick:Gelmiştik seri şekilde arabadan indik ve dışarda onlarca ceset vardı çatışmaya katıldık soyguncular geri çekildi silah sesleri kesilmişti gözüm carlı arıyordu ve ve lanet olsun onu görmüştüm yerde yatıyordu yanına koştum ve nabzı atmıyordu.Yüzü maskeyle kapalıydı ambulans görevlilerinden yardım istedim kalp masajı yapıldı şok verildi ve uyandı neyse ki çok yaralanmamıştı.Maskeye dikkat ettim Salvador Dali bu soyguncuların maskesiydi carl da nr işi vardı ?

Maskeyi açtım ve o carl değildi sadece ölü bir doktor carlı aradım yoktu carl diye bağırıdm ama yoktu nerdeydi bu çocuk lanet olsun.


Carl:İçeriye sızmıştım arka kapıdan soyguncuları dinliyordum darphane hakkında konuşuyorlardı lanet olsun darphaneyi basarlarsa eğer sınırsız para basarlar ve bi anda içeriye özel ekipler girdi.Bi anda çatışma çıktı kapıdaki patlayıcılar patladı hastahanenin yarısı yıkıldı camdan dışarı fırladım bütün soyguncular dıları çıkıp rastgele ateş etmeye başladı vurduğum 2 soyguncu bile.

Ambulans görevlileri polis ekipleri can veriyorlardı.

Rick:Lanet olsun carlı yerde yatarken gördüm hayattaydı silahı alıp soygunculara ateş ediyordu ve bi anda carlın olduğu yere bomba atıldı ve kanlar her yere fışkırdı carl diye avazım çıkana kadar bağırdım çok geçti arkamı döndüğümde şef ve diğer polisler geri çekilmişti yalnız kalmıştım. Carl ölmüştü ve beninde sonum gelmişti...

Şef:Arabaya atladık ve rickin olmadığını fark ettim arabayı durdup silahımı aldım çıktım soyguncular kamyonla kaçıyordı 3 ekip onları kovaladı rick oradaydı karnından vurulmuştu.Yanına gittim ve onu kucakladım konuşmakta zorluk çekiyordu nefes alamıyordu sanırım akciğere yakın vurulmuştu.

Carlı alacak zaman yoktu ricki arabaya koyup oradan uzaklaştık...

Arabada giderken bütün destek birimlerinin hastahanehe gittiklerini gördüm artık kim yaşıyorsa.

Carl:Bomba duvarda patlamıştı gözümü kamyonda açtım etrafımda dali maskeli adamlar vardı.Biri bana kulaklık uzattı taktım ve bi ses geliyordu.

Merhaba carl içinde olduğun durum çok tuhaf benim kim olduğumu sorarsan bana Profesör diyebilirsin etrafındakileri aldırma onlar sadece işini yapar.

Artık sende bir soyguncusun sahte kimlik her şeyinş çıkarttık resmi olarak suçlusun neden mi polislere saldıran senmişsin gibi davrandık ve sokaktaki kameralar tarafından görüntülendi artık bizlesin Carl.

Artık kaçarı yoktu resmi bir suçluydum annemin beni yetimhaneye bırakma olayından yıllar geçmiş komadaymışım yıllardır nasıl oldu bu şu an 23 yaşında bir suçluyum keşke o sabaha tekrar uyansam...

La Casa De PapelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin