9.

160 6 1
                                    

Ďalší deň som sa zobudil skôr ako on. Pozrel som sa len tak na jeho tvár a musím povedať, není škaredý. 'Teraz, keď sa naňho pozriem je docela zlatý a roztomilý. No to mi nezabráni v mojom pláne ale.'

Zobudil som sa na to že som ucítil na sebe pohľad. Rozospato som otvoril oči." D-Dobre ráno. "

"Dobré ránko Jiminie~"povedal som a dal mu svoj ospalý úsmev čím som ukázal svoje zuby.

"Dúfam že si sa dobre vyspal."

Usmial som sa tiež."V-Vyspal som sa úžasne. A T-Ty?" spýtal som sa a pritúlil som sa k nemu.

"Lepšie keďže si po mojom boku." povedal som a žmurkol naňho. Hneď ako som to povedal videl som ako sa mu červeň nahrnula do líc.

'Jimin! Prestaň sa červenať!' nijak mi to nepomohlo. Zakryl som si tvár rukami.

"Dobre teda, ja sa idem najesť. Ideš aj ty?" spýtal som sa keď som sa už zdvíhal s postele.

Len som prikývol a išiel za ním. Spolu sme sa najedli jedla čo sme si urobili. Po jedle som umyl riad a potom sa vrátil k Yoongimu.

Keď som uvidel že moja hračka je tu prehovoril som.

"Budem na chvíľu musieť ísť preč nebude ti to vadiť?"

"N-Nie nebude,, usmial som sa. Úprimne. Zamiloval som sa do neho. Aj keď sa na začiatku ku mne správal hnusne. V poslednom čase sa ku mne správa veľmi milo.

"Dobre tak ja teda idem, neboj sa vráti sa čo najskôr ako môžem."

Len som prikývol. On sa išiel obliecť. A keďže som nemal čo robiť keď odišiel, tak som si pustil film.

"V napoj ma na RM-a."

"Áno šéfe."
.
.
.
"Tu RM."

"Priprav sa. Ideme na lov." povedal som s úškrnom.

"Isteže Suga."

Fake LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora