Vo dverách sa objavila skupinka mužov. Vydesene som na nich pozrel.
"Konečne si hore."
Povedal jeden z nich s úškrnom.
"Aký vzťah máš so Sugou? "
Bol som ticho. Nemal by som im o Yoongim nič vravieť.
"No dobre, tak skúsime inú otázku. Čo si robil u Sugy doma? "
Nič som nepovedal.
"Tak ty budeš mlčať? Dobre, chlapi donútite ho hovoriť a dostaňte z neho čo najviac informácií. "
Povedal chladne asi ich vodca. Jeho muži ku mne prišli. Jeden z nich mi hneď vrazil. Sykol som od bolesti.
"Kto je Suga? "
Mlčal som. Tento raz som dostal ranu do brucha. Snažili sa zo mňa vymlátiť nejaké informácie ale nič som im nepovedal. Toto Yoongimu neurobím.
Viem že po mňa príde. Verím mu. Prišiel ku mne jeden z maskovaných mužov, mal na sebe kuklu takže som mu nevidel do tváre. Videl som ako drží v ruke kovové reťaze. Vedel som čo s nimi chce zrobiť. Hneď ako som sa spamätal, tak som bol uväznený v reťazcoch.
Obviazal mi krk a cítil som ako ma začína škrtiť. Nemohol som dýchať a postupne mi odchádzal kyslík z pľúc.
Keď som už strácal vedomie prehovoril ich šéf."To stačí. Nechcem aby zomrel. Teraz."
"Ale najskôr, si trocha užijem."
'Nie, nie, nie prosím nie!' pozeral som sa na neho v šoku. Nemohol som prehovoriť. Nemohol som sa ani pohnúť. A keď ma rozviazal a jeho muži sa otočili nemohol som nič robiť. Cítil som sa úplne bezbranný.
"Dobre maličký, neboj sa nebudem ťa šetriť." povedal a so slizkým úsmevom prišiel bližšie ku mne.
Zobral mi bradu medzi jeho slizké prsty a urobil to čoho som sa obával.
Pobozkal ma.
'Nie, nie, nie ja chcem aby ma bozkával Yoongi a iba Yoongi nie on!'
"P-prosím n-nie..."
"Noo...keďže už si taký nedočkavý podám si ťa hneď teraz aby si už toľko neprosil." dopovedal a strhnul mi všetko oblečenie čo som na sebe mal.
Ostal som tam úplne nahý."Zdvihni tú svoju riť, nerád čakám."
Neurobil som nič. Bol som až moc traumatizovaný na to čo sa práve malo odohrať.
Facka. A dosť bolestná. No ja som iba ostal v tej polohe. Nedokázal som sa stále pohnúť.
"No dobre teda, tak si ťa postavím sám." dopovedal a hneď ako to povedal vyzdvihol ma a posadil na stoličku. Rýchlim pohybom strhol svoje nohavice a už sa chystal urobiť to čoho som sa tak hrozne obával.
Začal som plakať. Stále mi išli slzy zatiaľ čo on rýchlo zasunul svoj penis do mojej dierky. (Ah bože čo sme to písali. 🤦♀️Normálne sa za to hambim. )
"Yoongi prosím! Zachráň ma!!" vykríkol som a v tom momente niekto vtrhol do miestností.
"Y-yoon-g-gi."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fake Love
ФанфикYoongi sa po dlhej noci zobudí a zistí že v noci sa vyspal s Jiminom ktorého si kúpil, keďže bol opitý Yoongi sa chce Jimina zbaviť no už je neskoro a Jimin sa do neho zamiloval. Ale problém je že Yoongi ma veľa problémov.