#bölüm 3

38 8 9
                                    

" Adel kalk hadi "

" Tamam kalktım "

Hemen üstümü giyindim ve alt kata indim. Kahvaltı masasına oturmuştum ki

" Adeeel " diye hazel in sesi geldi.

Bir an bordolu ya herşeyi anlattığını düşününce sinirlerim tekrar bozuldu ve masaya sertçe koyduğum elimle destek alıp masadan kalktım.

" Adel azıcık birşeyler yeseydin bari kızım "

" Okulda atıştırırım " dedim ve evden çıktım.

Öfkeyle ona doğru baktığım hazel bana korkuyla yaklaşmaya başladı.

" Önce benim anlatmama izin ver "

" Neyi anlatacaksın ? Nedenini merak etmiyorum!  Sonuçta söyledin! Yetmez mi ? Sana kızmam için gayet fazla bir sebep!  "

" Bir dinle sen ? "

" Ne var ? Ama merak etmiyorum
bunu bil !"

" Tamam. Adel senin geçen kalmadığın etütte vardı. Ben sadece sevgilin varmı diye sordum. Yokmuş."

Biraz bekledi benim bişey dememi bekler gibi.

" Sormadım!  "

" Sonra neden sordun falan dedi. Bende okuldan biri seni seviyomuş dedim. "

" IYI  BOK YEDİN!  "

" Adel sakin ol ! Bir dinle. Ben söylemiyecektim! Ahmet bağırdı arkadan Adel diye ! "

" Ahmet mi ? O ne alaka ? "

" Merdiven de senin bana onu söylediğin gün arkamızdaymış!  Gerisini sen anla "

" Sonra ? "

" Başka bir şey yok. Ertesi sabah gitti eren konuştu. "

" Tamam ! "

Ne hissettiğimi bile bilmiyorum şu an garip bir şekilde. Seviyormuyum artık onu bile bilmiyorum.
Ama şunu biliyorum ki önceden bir oluru olsa bile artık yoktu başka şansım falan da yoktu.
Zaten çıkcağımdan değil , sadece belki arkadaş olabilirdik. Ama artık o piç ahmet  sayesinde o da yok! 

****************

Okula gelmiştik ki merdiven de bordolu ve arkadaşları sırasıyla;  yeşilli, siyahlı,  mavili olarak dikiliyorlardı merdivende.

" Adel gelsene "

" Lan orda dikiliyo " tam bunu dediğim anda zil çaldı ve hazel dediğimi anlamadı.

" Ne sökülüyo?  Anlamadım fermuarım mı?"

" Hayır o dikiliyo!  "

" Adel ne diyosun?  Geç kalıcaz şimdi "  dedi ve dediği anda arkasını dönüp gidiyordu ki o da fark etti onu. Arkasını dönüp bana bir baktı ve onun bakmasına onlar da yani gökkuşağı takımı da bana baktı !

Ve ben merdiven den çıkmak ve onların yanından geçmek zorunda kaldım.

Allahım yanından geçmeme son 8 saniye kaldı. Bismillahirrahmanirrahim !

7...

6...

5...

4...

3...

2...

1...

" ÖHHÖÖÖÖÖM " dedi ve o ses mavilidendi.
Allahım kesinlikle pisliğine yaptı ve mavili nin sesine digerlerini de bir 3 saniye de grip yakaladı ve öksürmeye başladılar.

" Kesin sesinizi lan ! "

Allahım sesini duydum onun sesini duydum. Bordolunun...




BORDOLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin