𝐍Á𝐃𝐄𝐂𝐇 𝐏𝐑𝐎 𝐋Á𝐒𝐊𝐔

275 6 0
                                    

---------------------------------------------------------
>>Životopisný/Drama/Romantický<<
---------------------------------------------------------
•Je to asi takových 5 minut, co jsem to dokoukala a bože... Nedokážu pomalu ani popsat moje pocity z toho filmu a celkově z toho všeho prostě...
•Je to hodně, ale opravdu hodně depresivní film se smutným koncem.
•Možná vám může přijít, že jsem nějaká až moc velká cíťa, když vám sem píšu, že skoro u každého smutného filmu brečim, ale právě o tom to je. Takové smutné filmy se točí proto, aby to v těch divácích vyvolalo emoce ať už se budete smát a nebo brečet, pořád to jsou emoce a jejich záměrem je buď vás rozbrečet a nebo rozesmát. Podle mě každý dobrý film ve vás nějaké ty emoce vyvolá.
•Mimichodem tam hraje jeden z mých oblíbených herců Andrew Garfield a ta role mu fakt dokonale sedne!
•Za mě je to další skvělej film do sbírky!🖤
•OBSAH filmu-👇
---------------------------------------------------------
Robin je mladý pohledný chlap, co rád sportuje, cestuje a má rád samozřejmě také ženy.

Diana je taktéž poměrně mladá okouzlující žena tak trochu s pověstí lamačky mužských srdcí.

S Robinem to ale bude jiné. Na první pohled se do sebe zamilují. Prožívají opravdu krásný život.

Jednou když se vydají do Afriky, se Robin dokonce dozvídá, že bude otcem. Všechno v jejich životě je tak dokonalé. Mají jeden druhého, milují se a navíc budou oba dva co nevidět také rodiče.

Jenže pak jednou, když jsou venku a hrají tenis se s Robinem něco stane. V nemocnici zjistí, že ochrnul a od hlavy až dolů se nemůže prakticky vůbec pohnout a tak už to bude dokonce jeho mizerného života.

Mezitím se jeho ženě narodí krásný zdravý syn. Dennodeně ho navštěvuje v nemocnici, protože nepřipadá absolutně vůbec v úvahu, aby byl Robin kdekoliv mimo nemocnici. Dalším důvodem kromě toho, že se nemůže hýbat je hlavně také totiž to, že nedokáže ani sám dýchat bez jakéhokoliv dýchacího přístroje, který by dýchal za něho.

Ze začátku nemůže ani mluvit a trvá mu nějakou dobu, než se to naučí s tím dýchacím přístrojem.

Psychicky to přestává zvládat a jediné co si opravdu přeje je to, aby ho nechali konečně umřít, ale to samozřejmě jeho žena nedovolí, chce aby žil pro ni a pro jejich syna a tak tedy žije a aby mu ten zbytek jeho mizerného života alespoň trochu ulehčila, udělala všechno proto, aby ho dostala z nemocnice domů a díky tomu byl Robin opět po delší době konečně šťastný. Mohl být pěkně doma se svým synem a svou ženou a měl spoustu přátel, kteří mu neustále se vším pomáhali.

Občas se stane pár věcí, které to všechno tak trochu zkomplikují, ale to se dalo čekat. Společně se pak vydají do Španělska, kde se stane také jedna nemilá věc a to ta, že se jim rozbije dýchací přístroj díky kterému je více méně Robin vůbec naživu. Bez něj by po necelých dvou minutách zemřel. Naštěstí v takových případech jako je tento u sebe mívají pokaždé také ruční dýchací přístroj. Když jim pak po dnu přiletí přístroj opravit jejich dobrý přítel, který ho pro Robina také vyrobil, všechno je opět v pořádku. Robin může být venku díky vozíku, který mu vyrobil právě on a společně s Dianou udělají vše pro to, aby se takového pocitu volnosti mohlo dostat i ostatním lidem, kteří jsou na tom stejně jako Robin a to se jim nakonec podaří.

Mezitím co Robin a Diana pomalu stárnou, jejich syn roste a roste a čím dál tím víc začíná chápat, co s tatínkem je a jak moc je to vážné.

Nakonec už je to všechno pro Robina tak moc nesnesitelné, že se rozhodne, že svůj život opravdu chce ukončit a že už dál trpět nechce, že už to ani nedokáže.

Po tom, co se s ním Diana se synem rozloučí, odpojí ho od dýchacího přístroje a je po všem... Udělali co museli i když to nebylo vůbec lehké.

Za mě ten konec byl fakt hodně smutnej...
---------------------------------------------------------
10/10!🖤
---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------10/10!🖤---------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------------------------------------

𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄𝐒 & 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒Kde žijí příběhy. Začni objevovat