𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘 𝐃𝐀𝐘

204 2 0
                                    

---------------------------------------------------------
>>>>Drama/Romantický/Fantasy<<<<
---------------------------------------------------------
•Every day - Den co den je film, který se mi líbí nejen díky skvělému obsazení, ale také mimo jiné díky příběhu, který vypráví.
•Je to spíš takovej ten ne úplně klasickej běžnej romantickej film a drama je tam víc než dost, ale tak právě proto se mi tenhle film taky možná líbí a řekla bych, že mě tím i právě docela dost oslovil.
•Tak jako já mám hlavně ráda takový ty romanťáky se smutným průběhem nebo koncem, ale občas se taky třeba docela ráda kouknu na nějakou tu dobrou komedii a nebo taky na něco tak trochu, já nevím jak to úplně říct, ale prostě na něco s tak trochu nepravděpodobným průběhem jako má například zrovna tento film.
•Omlouvám se za moje debilní vysvětlování, snad to většina z vás pochopí. ILY!😂🖤
•OBSAH filmu-👇
---------------------------------------------------------
Příběh tohoto filmu vypráví o tom, jaké to je, když se každý den probudíte v jiném těle a žijete život někoho jiného.

Platí jedna jediná zásada – vyhnout se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a neplést se do jeho života. 

Všechno je v pořádku a všechno jde tak jak má až do té doby, než se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon.

Všechna pravidla, která jste do teď dodržovali pro vás najednou neexistují. Jediné, co pro vás existuje, je ona.

Rhiannon tomu nejdřív nevěří a nechápe to, ale pak začíná tušit, že na tom něco pravdy bude a začíná jí docházet spoustu věcí. Například to, že se jí její přítel Justin skoro nevěnuje a nezajímá se o ní tak, jak by to ona chtěla, nebo spíš tak, jak by si to ona přála. Dojde jí taky, že se možná tak trochu zamilovala právě do toho tajemného, který se každý den probouzí v jiném těle a pokaždé žije život někoho naprosto jiného.

Začnou se stýkat a nakonec spolu začnou také chodit, ale oba moc dobře ví, že tohle takhle dál nejde. On je každý den někým jiným. Někdy klukem, někdy holkou. Někdy tím, koho ona zná a někdy tím, koho nezná vůbec.

Pár dnů vytrvá v těle Alexandera, Rhiannonina kamaráda ze školy a protože ví, že čím déle je v těle toho dotyčného člověka, tím více mu ubližuje, rozhodne se i na základě toho, že Rhi a on spolu prostě nemůžou být, odjet někam daleko od ní, aby se jí už nijak nemohl plést do života.

Jak to skončí a co bude s Rhiannon? Budou s Alexanderem spolu? No uvidíte sami!🖤

Akorát bych jen ráda podotkla, že možná z poloviny to pro mě tak trochu happyendem skončilo, ale na druhou stranu vůbec, takže asi tak...
---------------------------------------------------------
•10/10🖤
---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------•10/10🖤---------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------------------------------------

𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄𝐒 & 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒Kde žijí příběhy. Začni objevovat