---------------------------------------------------------
>>>>Drama/Fantasy/Romantický<<<<
---------------------------------------------------------
•Stay with me (Zůstaň se mnou) je opět film který bych zařadila mezi takové ty smutnější žánry.
•Po tom, co jsem ho už hodněkrát viděla, se chystám mimochodem přečíst i knížku, na kterou se moc těšim.
•Pokud jste takový ten typ, kterému se líbí filmy, u kterých si můžete pobrečet, tak rozhodně doporučuju se kouknout také na tento.
•OBSAH filmu-👇
---------------------------------------------------------
Mia je od malička velice talentovaná violistka, která nade vše miluje hudbu a vše, co se jí týče.Mimo jiné má skvělou milující rodinu. Babičku, dědu, tátu, mámu a mladšího bráchu.
Její život se zdá být skvělej. Dokonce se seznámí i s jedním klukem že střední, který miluje hudbu stejně tak jako ona. Začnou spolu chodit.
Mia se čím dál tím víc zlepšuje ve hraní a Adam ve zpívání a poměrně dost času pak tráví také se svojí kapelou.
Jednou se Mia a Adam pohádají kvůli tomu, že Mia chce začít studovat na Juliardu. To je umělecká škola se zaměřením na hudbu. Jenže by to znamenalo, že by se už téměř vůbec nevídali. Miu na Juliard nakonec přijmou.
Jenže po tom co se stane přijde o všechno a zbývá jí už jen boj o svůj vlastní život.
Jak to celé dopadne, na to se určitě podívejte sami.🖤😜
---------------------------------------------------------
•10/10🖤
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄𝐒 & 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒
LosoweZdravím všechny milovníky filmů a seriálů a jelikož já filmy a seriály MILUJU, rozhodla jsem se o některé tipy na filmy či seriály s vámi podělit♡