---------------------------------------------------------
>>>>>>>>>>>>>>>Drama/Romantický/Psychologický/Sci-Fi<<<<<<<<<<<<<<<
---------------------------------------------------------
•Never let me go (Neopouštěj mě) je další z takových těch filmů se smutným koncem.
•Každý má rád něco jiného. Někdo má rád komedie, někdo zase romanťáky, někdo klasiky a někdo drama, takže každý si svůj názor na určitý film musí nastavit vždy sám. Tím myslím, že to, co se líbí třeba mně, se nemusí líbit vám a o tom je, ale doufám, že alespoň někdo si tu svůj film najde🖤
OBSAH filmu-👇
---------------------------------------------------------
Kathy, Ruth a Tommy jsou nejlepší přátelé od dětství, vyrůstající v záhadami opředené internátní škole Hailsham.Nikdy ale pořádně nevěděli, co s nimi bude v blízké budoucnosti, až pak jim jednou byla od jedné z učitelek konečně řečena celá pravda.
Všichni tři a ostatní děti už tedy vědí, že byli stvořeni pro to, aby darovali své orgány.
Během jejich dospívání na této škole s velice přísnými pravidly, se mezi Kathy a Tommym vytvoří jakési pouto, které pak ale zničí žárlivá a nepřejícná Ruth, která si Tommyho přivlastní pro sebe a vznikne tak mezi nima vztah, do kterého se zdá, že Ruth Tommyho až donutila.
Když se Kathy o jejich vztahu dozví, propadne smutku, avšak její přátelství s Tommym a Ruth vydrží až do období dospívání.
Po několika letech jsou Kathy, Tommy a Ruth převezeni na farmu Cottages a mezi Kathy a Tommym stále přetrvává nějaké to pouto, on však nadále ale zůstává ve vztahu s Ruth.
Na farmě začnou kolovat zvěsti, že dvojice klonů, které jsou do sebe opravdu zamilované, mají nárok na odklad termínu svého prvního dárcovství orgánů.
Kathy se rozhodne stát pečovatelkou. Pečovatelé jsou také klony, které se starají o ostatní klony při jejich dárcovství, pomáhají jim smířit se se ztrátou orgánů. Po nějaké době pečovatelé své práce zanechají a stanou se rovněž dárci.
Ruth a Tommy se během pobytu na Cottages rozejdou. Uplyne několik let a Kathy se při své pečovatelské práci v nemocnici setká s Ruth. Ta po dvou dárcovstvích není v moc dobrém stavu, přesto vysloví přání, že by chtěla s Kathy a Tommym, který za sebou má rovněž dvě dárcovství, ale jeho stav je výrazně lepší než její, vyrazit na společný výlet. Kathy vyhledá Tommyho a všichni si vyrazí na výlet na pobřeží. Tam se Ruth Tommymu i Kathy omluví, že celou dobu stála mezi nimi a v podstatě bránila jejich vztahu. Jako omluvu jim dá kontakt s adresou Madame, ženy, která jezdila do školy v Hailshamu a která údajně dokáže zařídit odklad dárcovství pro zamilované páry.
Nakonec Ruth umírá při svém posledním již třetím daru orgánů a Kathy s Tommym se bez váhání rozhodnou navštívit Madame, která jim ale řekne, že žádné odklady, pro zamilované páry neexistují, což je jejich konec.
Následně také Tommy umírá po svém třetím darování a Kathy ztratí úplně všechno.
Po dvou týdnech po tom, co Tommyho ztratí a přijde o něho, se rozhodne zanechat své práce pečovatelky a darovat svůj první orgán...
---------------------------------------------------------
•10/10🖤
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄𝐒 & 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒
NezařaditelnéZdravím všechny milovníky filmů a seriálů a jelikož já filmy a seriály MILUJU, rozhodla jsem se o některé tipy na filmy či seriály s vámi podělit♡