𝐕Š𝐄𝐂𝐇𝐍𝐎 𝐍𝐄𝐁𝐎 𝐍𝐈𝐂

208 3 0
                                    

---------------------------------------------------------
>>>>>>>Komedie/Romantický<<<<<<<
---------------------------------------------------------
•Všechno nebo nic je česká romantická komedie, která mě osobně hodně oslovila už jenom tím, že já většinou koukám spíš na americké filmy a ty české mě nikdy nijak moc extra nebraly, ale tohle?Tohle mě  velice mile překvapilo!
•OBSAH filmu-👇
---------------------------------------------------------
Linda a Vanda jsou pohledné třicítky a nerozlučné kamarádky, které se znají úplně od malička a ví o sobě úplně všechno. Společně vlastní malé knihkupectví v centru města a docela se jim vede.

Společně s Lindou a Vandou v knihkupectví pomáhá také Eda, Lindin bratr, kterému částečně zamotá hlavu jeden z návštěvníků jejich knihkupectví, který je čirou náhodou také gay a je hned už od první chvíle jasné, že ty dva prostě skončí spolu.

Jednou když Linda pospíchá do knihkupectví, srazí jí jakýsi hodně, ale opravdu hodně pohledný a tak trochu arogantní chlápek a Linda na sebe kvůli tomu vylije veškerou svou kávu. On se ani neomluví a pokračuje dál.Linda je tak rozrušená, že se pomalu ani nerozhlédne, chystá se přejít silnici a ani si nevšimne auta, které by jí nebýt toho podle ní "arogantního idiota" srazilo, takže se svým způsobem dá říct, že jí vlastně zachránil život.

Pak jednoho dne navštíví jejich knihkupectví právě on a když přijde na seznamování, představí se jako Jakub. Lindě se líbí, ale nedává to najevo a dělá nedostupnou, což se jí i ze začátku docela daří, jenže Jakub se o ní snažit nepřestane, takže když jí pozve na rande nakonec kývne.

Menší problém je ale v tom, že není schopná Jakubovi říct, že má dítě a že je v podstatě svobodná matka, protože se bojí, že by to tím všechno pokazila.

Jednou když jede Linda s její dcerkou, Vandou, Edou a jeho přítelem Leem na hory, ale netuší, koho tam potká.No samozřejmě že Jakuba. Na horách se v tu dobu odehrává všechno možný, ale to nejdůležitější, co se tam odehraje je to, že poprvý dojde k tomu, že se Linda s Jakubem vyspí, pak ale Jakub přijde na to, že má Linda dceru a zdrhne. (Hajzl, jsem měla fakt mega chuť ho v ten moment nakopat do zadku zmetka jednoho😂)

Linda se mu pokouší psát, ale on na žádnou z jejích zpráv nereaguje a to samé i na volání. Linda je zoufalá a nakonec to vzdá. Všechna Jakubova ignorance trvá půl roku. Celý půl rok nepošle Lindě ani jednu jedinou SMSku, až pak po půl roce se opět čirou náhodou ukáže a pozve Lindu na večeři do Itálie po tom, co jí všechno vysvětlí a ona to přijme.

V Itálii se ale dozví, že jejich knihkupectví někdo koupil a tak musí okamžitě domů, jenže jí Jakub řekne, že už je stejně pozdě, protože to knihkupectví koupil on a tím to všechno totálně podělá.

Mezitím Linda ale zjistí, že je s Jakubem těhotná a když mu to přijde říct, zjistí, že má aférku s jinou a to už pro ní znamená úplný konec.

Rozhodne se, že napíše knihu.Ne o Jakubovi, ale o sobě a o tom, jak moc ho milovala, to se ale Jakubovi nelíbí.

Když pak porodí malou Jakubovi to dá vědět, ale to je všechno. Už s ním po tom všem, co jí udělal nechce být vůbec v kontaktu.

Linda se stane uznávanou spisovatelskou díky její knize a také už dvojnásobnou maminkou. Dokonce se taky zamilujete do doktora, kterého jí nenápadně dohazujou její rodiče.

Po tom, co se Jakub ještě jednou ukáže před jejíma dvěma a chce vidět malou ona mu to samozřejmě dovolí, ale když se opět Jakub pokouší o něco víc, řekne mu, že ho už nemiluje a že miluje jiného. Jakub tedy odchází a pozor dokonce i brečí a to knihkupectví se jim následně rozhodne nechat.

Linda bude konečně doopravdy šťastná. Bude mít totiž všechno, co kdy chtěla a to dokonalou rodinu a milující přátele!
---------------------------------------------------------
•10/10🖤
---------------------------------------------------------

 Bude mít totiž všechno, co kdy chtěla a to dokonalou rodinu a milující přátele!---------------------------------------------------------•10/10🖤---------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------------------------------------

𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄𝐒 & 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒Kde žijí příběhy. Začni objevovat