---------------------------------------------------------
>>>>>>>>Drama/Romantický<<<<<<<<
---------------------------------------------------------
•Everything, everything (Všechno, úplně všechno) je film, od kterého jsem popravdě čekala víc, ale i tak se mi líbil.
•OBSAH filmu-👇
---------------------------------------------------------
Je to opět film, který vypráví příběh nemocné holky Maddy, která přišla o tátu a bráchu při autonehodě a má už jen svou mámu, která je doktorka a stará se o ní.Kvůli své nemoci nemůže od malička vůbec vycházet ven a být tak v kontaktu s okolním světem, protože by jí složila jakákoliv sebemenší bakterie. Její tělo se totiž těm bakteriím z venku nedokáže bránit.
Všechno to začne když se jednoho dne vedle nich nastěhuje Olly s jeho rodinou.
Olly zahlédne Maddy jak se na něj dívá z okna, když je venku.
Dennodenně se pak začnou vždycky vídat u oken a pak si začnou i psát a volat, protože jim nestačí se na sebe jen dívat. No jo jenže čím víc se poznávají a sbližují se, tím víc touží po fyzickém kontaktu a po tom, aby spolu mohli mluvit také jinak, než jen po telefonu.
Bakterie jsou všude. Máme je na rukou a byl by velký risk, kdyby Maddy Ollyho pustila alespoň i na malou chvíli k sobě dovnitř, ale nakonec té myšlence neodolá a pustí ho k sobě s tím, že ona je na jedné straně místnosti a on na té druhé. Je samozřejmé, že se nesmí jeden druhého navzájem dotýkat.
Jednou se ale Olly s jeho otcem pohádá a on mu dá pěstí, vyděšená Maddy to celé pozoruje zevnitř, vyběhne z baráku a ani si neuvědomuje, co udělala.
Měla štěstí, že se jí nic nestalo a kupodivu se u ní nic žádná další vedlejší nemoc neobjevila.
Po tom co si uvědomí, že už takhle žít nemůže a ani nechce a že už kvůli její nemoci nechce být furt jen zavřená doma a dělat bez jakýchkoliv výjimek stále to samý, uteče společně s Ollym na Havaj, kde stráví krásných pár dní, než se Maddy něco stane a bude muset okamžitě do nemocnice.
Když se probudí, dochází jí, že je doma a výsledky z nemocnice neprokazují nic o tom, že trpí takovou nemocí, kterou říkala její máma.
Rozhodne se teda u mámy hledat její složku, ale žádnou takovou složku, která by popisovala její zdravotní stav nenašla a tak se pak zeptá její mámy, co jí doopravdy je a přijde na to, že jí celou dobu lhala a že jí v podstatě absolutně nic není.
To, co se jí stalo na Havaji byla jen menší běžná nemoc. Nikdy nebyla venku a právě proto si na to všechno její tělo muselo zvyknout. To je všechno.
S Ollym od té doby není vůbec v kontaktu. Ignoruje veškeré zprávy a zmeškané hovory od něho a téměř vůbec už nechodí ani k oknu. A tak přijde o velmi důležitou informaci a to tu, že se Olly stěhuje s jeho matkou a sestrou zpět do New Yorku.Když to zjistí, je už bohužel pozdě.
Celé to ale dopadne tak, že jí máma dovolí jet do New Yorku za Ollym a být s ním.
#Happyend
---------------------------------------------------------
•9/10🖤
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄𝐒 & 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒
RastgeleZdravím všechny milovníky filmů a seriálů a jelikož já filmy a seriály MILUJU, rozhodla jsem se o některé tipy na filmy či seriály s vámi podělit♡