TBHOC-2

259 21 0
                                    

Tandas Yeoja,
Semasa Jisoo mengemop lantai, muncul 2 orang perempuan cantik masuk ke dalam tandas. Mereka berdua ialah Jung Sooyeon dan Im Nayeon. "Hai yeoja perasan cantik . Kena denda lagi ke?" ejek Sana sinis sehingga dia dan Nayeon bergelak tawa menyakitkan hati. Diam2 Jisoo mengetap giginya geram .

Dalam hati dah banyak dia menyumpah seranah dua orang gadis itu. Oh ya, untuk pengetahuan, Sooyeon tu sebenarnya ialah kakak tirinya. Disebabkan kakak tiri dengannya tulah membuat semua pelajar sekolah ini tidak sukakannya sehingga turut membuli dan hina dia . Entah cerita apakah yang dibagitau oleh Sooyeon kepada semua orang.

Jisoo pula terpaksa tabahkan hatinya. Jisoo buat tak layan dua kembar siam itu. Anggap saja mereka berdua lalat yang suka buat bising. Sooyeon yang melihat Jisoo buat tak peduli itu terus menyepak baldi air sabun sehingga tumpah ke lantai . Mata Jisoo membuntang dan terus menjeling Sooyeon tajam. Budak ni dah lama hidup ke apa?!

"Opss... sorry. Tak sengaja . Hahaha! Kaja, Nayeon! Kita pergi ke toilet lain. Tak kuasa aku nak guna toilet ni. Lagi2 ada yeoja perasan cantik ni," kata Sooyeon sinis. "Okey, Sooyeon. Aku pun tak kuasa jugak nak guna toilet ni.

Kaja!" balas Nayeon. Lantas mereka berdua pun berlalu pergi dari tandas itu . Jisoo melepaskan keluhan beratnya lalu mengangkat baldi yang telah dijatuhkan oleh Sooyeon tadi. Dia mengemop lantai yang basah. "Bila masa aku cakap aku cantik kenapa lah dengan Sooyeon kena penyakit ke apa perempuan tu", bisik Jisoo.

Dua jam kemudian,
Jisoo menguatkan hatinya untuk membersihkan tandas lelaki. Dalam hati dia sudah berdoa semoga tiada mana2 pelajar lelaki bergerak hati mahu menggunakan tandas ni. Malu weh! Mana nak letak muka comel dia ni kalau pelajar2 lelaki tahu dia masuk tandas ni ?

Jisoo membuka pintu sedikit dan memerhati sekeliling tandas lelaki dan mula membersihkannya. Jisoo tak sangka tandas lelaki ni kotor! Busuk! Dan paling menyakitkan hati ada juga manusia yang tak reti nak flush jamban! Hampir nak muntah melihat benda kotor warna coklat kekuningan...well...dah kenapa bayang benda macam tu ?? Nak muntah woii! Nasib baik Jisoo pakai mask untuk menutup hidungnya dari terhidu bau kotor. Huwaa...cikgu Jiyoung kejam. Nak adu kat pengetua kalau macam ni

Yeah dah habis bab 2. Harap2 korang suka

[Hiatus]The Beauty Heart Of CinderellaWhere stories live. Discover now