6-Müstakbel Sevgilim

435 212 26
                                    

İyî okumalar..♡♡

Nazlı 'nın  Ağzından;
O esas oğlan , yani yakın gelecekte ki müstakbel sevgilim:Hikaye anlatımları hiç bitmedi hergün farklı konularda hikayeler konuştuk, hikayelerden sıkılınca fıkralara başlıyorduk.Fıkralar bitince giyim kuşaklarını eleştiriyorduk. Davranışlarımız, söylediklerimiz ilgili espriler yapıyor , dalga geçiyor, kimi zaman da iltifatlar ediyorduk.Bazen o çok ciddi konulardan konuşuyordu. Bütün dikkatimle onu dinliyordum.

Biri bu şekilde konuşunca oturup onu dinlemekten başka yapacak başka birşey yoktu.

Böyle konuşabilmek için göğüs kafesinde ki ateşi sürekli harlı tuttuğunu hissediyordum .Sanki ateşi beslemeyi bırakırsa bir anda bu büyü bozulacak, etrafımda ki çekim alanı kaybolacaktı.

Hep o konuşmuyordu tabi.Bende konuşuyordum, sorular soruyor iken oda beni dinliyordu dikkatli bir şekilde. O derken daha ismimiz yok ondan ismini değilde o diyorum. Bütün herşeye benim için katlandığını benim için yaptığını biliyordum.En azından dünya için ufak bir adım, ama benim için çok büyük bir başlangıçtı. Ama benimle doğrudan konuştuğu çok az an vardı.

Yenildiğimi hissediyordum.
Teslim olmak üzereydim.
Aklımdan sık sık şu düşünce  geçiyordu: Hadi artık , biraz da benimle ilgilensin...

Sol Yanım    ~Serisi  1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin