7-Sinema

404 205 31
                                    

İyi Okumalar..

Sinemadaydık.
Yan yana oturuyorduk. Yanlız değildik .
Yedi kız dört erkek; genelde olduğumuzdan daha kalabalık bir gruptuk.Onunla yan yana oturmak için bir çaba sarf etmemiştim. Bunun muhtemelen diğer kızlar ile birlikte ayarlamıştı.
Kızlar aramızı yapmak için seferber olmuşlardı. Birkaç gün yaşanan bu değişimin  mimari ile filmin ilk yarısınında hiçbir iletişimimiz olmadı.
İkinci yarıda ısrarla  kaçmama rağmen onun yanına oturuyordum.Bu durum kendim ile ilgili bazı gerçekleri fark etmeme sebep olmuştu. O beni istedikçe ben ondan uzaklaşmak istiyordum .

Benden uzak durdukça ise ona olan hayranlığım artıyordu. Kaçan kovalanır sözü benim gibiler için söylenmiş olmalıydı.

Bu durum birazda onunla ilgiliydi.
Arkadaşları ile çok eğleniyor , kendi de eğleniyordu.Ama sıra bana geldiğinde ise durgunlaşıyor, susuyor, sanki hep benden birşeyler bekliyordu.
Onun aramızda olmasını istediği şeylerin neler olduğunu zamanla öğrenecektim. Ama bunların anlamak için ise önce benim istediklerimi vermek zorundaydı ve bunu yapmaya başlamıştı bile.

İkinci yarıda en büyük boy patlamış mısırı paylaşıyorduk.
Sık sık birbirimizin kulağına fısıldıyor, gülüşüyorduk.
Evet , benim istediğim buydu.Bunu istiyordum.
Onun eğlenceli tarafını istiyordum.Tüm tatlı yanlarını istiyordum. Filmin sonlarına doğru el ele tutuşuyorduk.Diğer boş'ta ki eliyle kutunun dibinde ki patlamış mısırları bana yediriyordu.Dipte hep soğumuş ve iyi patlamadığı için yarı tohum halinde kalmış sert mısırlar vardı .
Ama yine de yememezlik etmedim.Bende ona yedirirken , bugünün hiç bitmemesini diliyordum......

Sol Yanım    ~Serisi  1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin