15. Şüphe

258 133 45
                                    


İyi okumalar..

Öğle yemeğinden sonra derse koşturuyordum.Binların yan tarafında, otobüs duraklarında giden yolda.Tuhaf birşey gördüm yada gördüm yada gördüğümü sandım.
Sadece bir anlıktı.
Eğer ağaçlar görüş alanımı kapatmasaydı emin olacaktım.Ama hiç vaktim yoktu.Geç kalınca içeri almayan hocaların biriydi dersi..
Ve ...
Ağaçlar, onlar yüzünden görmemiştim.
Başka zaman olsa peşlerinden gidebilir miydim?
"-Tabi ki giderdim."

Onu görmüştüm ve yanında yürüyen sarı cadıyı da...
Ya da sarı cadıyı görmüştüm ve yanında ki de oydu...

"-Hayır hayır ikiside olamazdı. "

Çok hızlı koşuyordum, sadece bir yanılmaydı bu.
İkisini de görmemiştim. Belki birini görmüştüm, ama ikisini asla görmemiştim.
Hele yan yana hiç!!!

Dersten çıkınca doğru kütüphaneye gitmiştim. İşte oradaydı. Telefonda söylediği gibi kütüphanedeydi.Öğrencilerin masalara bıraktığı kitapları topluyordu. Yanına gitmeden önce ödünç alma yerinde ki bayanın yanına gidip onun ne zamandır burda çalışdığını sordum.İki saattir burda olduğunu söylediler. Ondan şüphelenmekle hata ettiğimin farkına varmıştım. Zaten nasıl olabilir ki , o ve sarı cadı. Kendi kendime neden böyle birşeyi düşündüğüme açıklamaya çalışıyordum.

Vardığım sonuç;

Seviyordum ve kaybetmekten korkuyordum..

Sol Yanım    ~Serisi  1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin