Smut var evetBugün de sürekli smut yazdım evet
Tabi ki yine dilencilik yapıp yorum isteyeceğim evet
Hızlı final yapacağım galiba evet
Bu bölümde ki smut en iyi smutum olabilir evet :D
~
Jennie
Arabadan inip gözlüğümü çıkardım ardından arabanın kapısına yaslanıp bana bakan lisa'ya göz kırptım.
Kıkırdadı" içeriye girmeye ne dersin yenge hanım"
Göz teması kurdum" ne yapacağız içeride"
-Hayatının en edepsiz sevişmesini yapar, yemek yer, uyuruz.
Kaşlarımı kaldırdım" amcandan iyi s..."
Lisa" sus jennie"
Kahkaha attıktan sonra düşmüş suratına baktım" alışmalısın manoban"
Yavaş adımlarla yanıma gelirken yerde ki çakıl taşlarından çıkan sese odaklandım, çenemi kavrayıp göz teması kurdu" dur diye yalvaracaksın o zaman da ben güleceğim bayan kim"
Oldukça iddialı gözüküyor.
-Ben hazırım.
Hafifçe gülünce dudaklarına odaklandım, ellerimi kavrayıp eve doğru çekiştirmeye başladı.
Cebinden anahtarı çıkarmak için elimi bırakınca etrafa göz gezdirdim, oldukça ıssız.
Bir anda içeriye sokulunca başım dönmüştü" ayy yavaş ol lisa kudurdu mu?"
Kapıyı kapattıktan sonra beni kapıyla arasına sıkıştırdı, sırtımı kapıya dayadıktan sonra seslice yutkundum.
Çenemi kaldırdı, gözlerim tavana odaklıyken ağzını adem elmamda hissettim.
Seslice emdikten sonra geri çekildi.
Göz teması kurunca kahvelerinin karardığını gördüm, ceketini çıkartıp kapının kenarına attı.
Kısa bir süre ceketine baktıktan sonra gülümseyip suratına baktım"seksi ve yavaş"
Dudaklarını aralayıp üstü dudağını yaladı" ateşli ve hızlı "
Elini boğazıma sardıktan sonra bedenimi iyice kapıya yaslayıp dudaklarını çeneme sürttü ardından burnuma, gözlerime gelince yumdum.
-Gözlerini aç.
Gözlerimi açtığımda gözlerinin dibimde olduğunu gördüm"pantalonumu indir"
Hafifçe gülümseyip dediğini yapmak için aşağıya kaydım, pantolonun düğmelerini açarken sol elini saçlarımın arasına sokup kavradı.
Kemerini çıkartıp ceketinin yanına attım, saçlarımdan tutup yukarıya çekilince canımın acısını önemsemeden ifademi bozmadım.
Saçlarımı bırakıp dudaklarıma yapışınca hızlı bir şekilde karşılık verdim, ellerini taytımın içine sokup kalçamı kavradı.
Bu sefer ben geri çekilip ağzımı boynunda ki bende gezdirmeye başladım, seslice inleyince boynuna doğru gülümsedim.
Bacaklarımı beline sarıp kucağına aldı, sırtımı deri koltukta hissedince derin bir nefes aldım.
Bir anda üstümden kalkıp gözden kayboldu.
Sol tarafıma bakınca baştan aşağı deniz gözüküyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı memnu~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* ×smut× Bildiğiniz aşk-ı memnuyu jenlisa'ya uyarladım :)