6.BÖLÜM(AŞK)

12K 219 300
                                    


Varsa yoksa aşk-ı memnu kimse demiyor skam diye bir kitabın da var hatırla diye..

~

Lisa

Gözlerini kırpıştırdığını görünce elimi yanağına uzatıp sıktım, yüzünü buruşturup arkasını döndü. Çarşaf açıldığı için pürüzsüz beline bakıp iç çektim.

İşaret parmağımı bel çizgisinde gezdirdikten sonra ona biraz yaklaşıp omzunu öptüm.

-Rahat dur lisa.

Hırıltılı sesini duyunca karnımda oluşan hisle bacaklarımı birbirine bastırdım" kucağıma gelmeye ne dersin"

-Yeter artık azgın kadın derim.

Kıkırdayıp üzerine uzandım, sırt üstü uzanınca kendimi üzerine bıraktım. Ellerini önce belimde ardından kalçamda hissedince başımı kaldırıp suratına baktım.

Oyuncu bir şekilde gülümsedi" bana diyene bak sen"

Bir süre suratıma baktıktan sonra yutkunuşunu gördüm"kalk üstümden, acıktım"

Beni ittirince ellerimi iki yanına koyup yatağa hapsettim"ne oldu birden, aklına ne geldi"

Ellerini yanağıma çıkartıp okşadı" sana aşık olmak istemiyorum lisa"

Kaşlarımı çatıp üzerinden kalktım"olma zaten"tişörtümü giyerken iç çekişini duydum.

-Belki de buna son vermeliyiz.

Bir hışımla ona döndüm"neye son vermeliyiz"

Etrafa yayılan eşyalarımızı gösterdi"buna işte"

Sinirle güldüm" son verecek bir şeyimiz yok, sadece yatıyoruz"

Hayrete düşmüş gibiydi" bunu basit bir şey mi zannediyorsun, amcanın karısıyım ben"

Kaşlarımı kaldırıp elimi belime koydum"ee ne olmuş, benim için basit birisin"

Bir anda üstüme yürüyüp ittirince sırtım duvara çarptı" pisliğin tekisin, sırf aşk konusu geçti diye böyle yapıyorsun"

Ellerimi yanağına koyup sinir bozucu bir şekilde gülümsedim"aşk bir yalaktır içine düşen salaktır kim, unutma"

Benim aksime gülmüyordu, hızla geri çekilip yerde ki bir kaç eşyasını aldıktan sonra odadan çıktı.

Yavaş bir şekilde peşinden gidip salona girdim, üstünü giyiniyordu.

-Engellemesem kardeşin de bana aşık olacaktı jennie.

Bir süre düşünceli bir şekilde yere baktıktan sonra yanıma geldi" sana ile aranda ne oldu ki"

Dudak büzdüm"onu da beceriyordum, bana aşık olacağını hissedince yol verdim"

Omzundan ittirdi" iğrenç birisin"

-Sadece ben mi?

Üstünü giyinirken onu izledim, kapıdan çıkmadan önce yüzüme baktı" bir daha yanıma yaklaşma"
cevap veremeden evden çıktı.

Ne sanmıştın ki jennie, sana aşık olacağımı filan mı.

~

1 hafta sonra

Yaklaşık bir haftadır jennie benden kaçıyor, aramızda geçen şeylere bu kadar değer vermesi garibime gidiyordu.

Yemek masasına oturunca ona doğru bakıp gülümsedim, anında gözlerini kaçırdı.

Rose yanıma oturup gülümseyince elimi bacağına koydum, yemek masasında ki ellerine baktım.

Kulağına yaklaştım"titriyorsun rose, dokunuşlarım sana ağır mı geliyor"

Başını çevirince göz göze geldik"b-ilmiyorum"

O sırada masada büyük bir gürültü koptu..

Amcam jennie'ye bakıyordu fakat jennie nefes nefese boş tabağına bakıyor.

Amcam"neyin var jennie, iyi misin"

Jennie başını olumlu anlamda salladı"iyiyim"

Rose"aslında aç değilim, piyano çalmaya gidelim mi lisa"

Gülümseyip masadan kalktım"size afiyet olsun, biz gidiyoruz"

Elimi rose'ye uzatınca elimi tutup masadan kalktı..

Rose"afiyet olsun"

Jennie çenesini sıkarak bana bakıyordu"sana da afiyet olsun yengeciğim"

Odadan çıkınca rose elimden tutup yönlendirmeye başladı, bir kaç tablo ve piyanonun olduğu odaya girdiğimizde rose'yi kendime çektim.

Vücudu bana çarpınca ellerini omuzlarıma koyup göz teması kurdu, aşırı masum bir şekilde bakıyordu.

Saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp yanağını öptüm"gergin gibisin"

"D-eğilim" kekeleyince kırmızı ruj sürdüğüm dudaklarımı yaladım, gözleri anında oraya kaymıştı.

Dudaklarına yaklaştım"bana bir şeyler hissediyor olabilir misin"

Kalbinin sesini duyabiliyordum"l-isa"adımla inleyince sızladığımı hissettim.

Birden bire kapı açıldı, jisoo şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.

Rose bir anda yanımdan gidince arkasından baktım, utandı galiba.

Jisoo yanıma yaklaştı"size bir şey söyleyeceğim"

-Aptal mısın sen, kapıyı çalmayı öğretmediler mi sana.

Göz teması kurdu"rose ve seni öpüşürken gördüm"

Hassiktir.

Hızlı bir şekilde suratına yaklaştım"ne"

-Senden yaşca küçük birine bunları yapıyorsun, ayıp değil mi?

Ne diyor bu ya.

Omuzlarından ittirince yere düştü" ne saçmalıyorsun sen"

-Resim odasında öpüşüyordunuz.

Siktir, jennie olduğunu anlamamış.

-Seni ne ilgilendirir, ne haddine bana hesap sormak.

-Onu rahat bırak.

Yakalarından tutup yerden kaldırdım"defol git buradan asabımı bozma" kapıya doğru ittirdim.

-Moonjin beye söyleyeceğim.

Hah..

-Amcama söylemekle mi tehtit ediyorsun.

Birden ağlamaya başlayınca garibime gitti"e-vet"

-Git buradan jisoo, bir daha gözüme gözükme.

Odadan çıkınca hızlı bir şekilde rose'nin odasına gitmeye başladım, en azından söylerse rose inkar etmesin.

Odasına girince gözleri şaşkınlıkla açıldı"lis-a"

Hadi bakalım Lisa, göster kendini.

Yanına yaklaşınca ayağa kalktı, bilerek kapıyı aralık bıraktım.

Belinden kavrayıp kendime çektim, hafifçe gülümsedim"benden hoşlandığın apaçık ortada"

Cevap vermiyordu fakat birazdan bayılacağı kesin..

Dudaklarımı dudaklarına bastırır bastırmaz ağzını araladı, öpüşmesinide biliyor küçük hanım.

Dilimi ağzına sokunca inledi, ellerimi belinden kalçasına indirip kendime bastırdım.

~

Hızlı final olacak demiştim.

Aşk-ı memnu~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin