8.BÖLÜM

6K 183 94
                                    


:) aqa hadi final finallll

~

3 gün sonra

Jennie

O günden beri lisa eve gelmiyor, belki de gerçekten bana bir şeyler hissediyordur.

Arabamın el frenini çekip taş eve baktım, umarım buradasındır.

Arabadan hızlı bir şekilde inip kilitledim, hava gerçekten buz gibi.

Sabırsızlıkla kapıyı çalıp olduğum yerde zıpladım, donacağım.

Kapıyı tanımadığım bir kadın açınca kalbim sinirle atmaya başladı" kimsiniz"

Lisa"kimmiş" beni görünce dondu, sarhoş görünüyordu" jennie-e" yanında ki kadına döndü"evden çık"

Kadın" ama.."

" Sana ne diyorsam onu yap" bağırınca elimi yüzüme kapattım.

Tabi ki beni sevmiyor, benimle sadece oyun oynuyor.

Kolumdan içeriye çekilince kolumu çekmeye çalıştım ama benden güçlü..

Salonun ortasına gelince ona dik dik bakmaya başladım, yalancı köpek.

Kadın lisa'ya baktı" sonra görüşürüz güzellik"

Pisliksin manoban.

Kadın evden çıkınca öfkeyle ona döndüm"pisliksin"

Kollarımı yakalayıp yüzüme yaklaştı" jennie.. Seni seviyorum" hemen onu ittirdim.

Sinirle suratına baktım"nefret ediyorum senden, buraya benim yatağıma başka birini getirdin"

Lisa" seni çok özledim" tekrardan yaklaşınca bende aynı şekilde ittirdim.

Sarhoş pislik.

-Senden nefret ediyorum.

Ellerini yanaklarıma yerleştirdi" sana deli oluyorum"

Ellerini yanaklarımdan çekerken haykırdım"senden nefret ediyorum" bacaklarımdan kavrayıp kucağına aldıktan sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Beni yere bırakınca dudaklarından ayrıldım" geleceğini biliyordum, ellerimi öpünce yutkundum.

Ne olursa olsun etkisinden çıkamıyorum.

Dudaklarını dudaklarıma bastırınca hızlıca karşılık verdim, ellerimi yanaklarına yerleştirdim.

Boynumu öpüp beni salonda ki koltuğa yaptırdıktan sonra üstüme uzandı, alt dudağımı ısırıp geri çekildi.

-Beni aşırı derecede etkiliyorsun jennie.

-Ama onunla berabersin.

Yüzünü buruşturdu" kim? Rose mi? "

-Rose veya evde ki kız, ne farkeder.

-Evde gördüğün kızla beraber olamadım, nereye baksam seni görüyorum.

Kalbim hızlanınca kaşlarımı çattım" sana inanmıyorum"

Saçlarımı okşadı" seni seviyorum" göz teması kurdum, samimi görünüyor.

-Bende seni seviyorum.

Dudaklarıma yaklaşınca gözlerimi yumup öpüşünün keyfini çıkardım.

~
Ertesi gün

Lisa

Evden çıkarken gördüğüm beden duraksamama neden oldu, genişçe gülümsedi" merhabalar cl hanım"

Kaşlarını çattı" kızımdan uzak dur yoksa şahşahlı hayatın son bulur"

Ne?

"N-e diyorsunu-z" Yutkunup göz teması kurdum.

-Kızımı rahat bırakıp rose ile evleneceksin,yoksa jennie ile birlikte olduğunuzu ortaya çıkarırım. İnan bana kızımın evliliğinin bozulması umurumda bile olmaz ama sen çok büyük zarar görürsün.

Cümlesini bitirip yanımdan geçince nefes nefese arkasından baktım, şimdi ne bok yiyeceğim.

Paranın geldiği yer amcam, amcamı kaybedersem sefil hayatı sürerim.

Hızlıca amcamın odasına doğru koşup içeriye girdim, gözlüğünü çıkardı"iyi misin?"

Ellerimi masasına yaslayıp göz teması kurdum" kızınla evlenmek istiyorum"

Kaşlarını kaldırdı" sizin adınıza sevindim ama o da istiyor mu"

-Tabi ki istiyor.

Beni istemeyecekte kimi isteyecek.

Ayağa kalkıp yanına geldi" ne kadar erken olduğunu düşünsemde belli ki aşıksınız, size karşı çıkamam" kollarını belime sarınca karşılık verdim.

Özür dilerim jennie ama para senden daha önemli.

Umarım öyledir.

Aşk-ı memnu~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin