Kaç tane kitabım var benim, yaz yaz bitmiyor.
~
Lisa
Odamın kapısı açılınca elimde ki kitabı bırakıp rose'nin suratına baktım, kızarmış görünüyor.
-Ne oldu küçük hanım.
Ellerini önünde birleştirince ayağa kalkıp yanına yaklaştım.
Rose" babam bizi odasına çağırıyor"
Demek jisoo rahat durmamış ve söylemiş.
Rose'nin elini kavrayıp amcamın odasına doğru çekiştirdim, kapıyı çalmadan içeriye girdim.
Jennie ile kısaca bakıştıktan sonra gözlerimi amcama çevirdim.
Sandalyesine yaslandı"bir şey duydum"
Rose'ye baktım o da kısaca bana baktıktan sonra gözlerini amcama çevirdi" ne duydun baba"
Jennie ile göz göze gelince hafifçe gülümsedim fakat o bana düşmanıymış gibi bakıyor.
Amcama baktığımda göz göze geldik" rose'yi öpmüşsün lisa"
Rose garip bir ses çıkarttı" nereden duydun baba"
Amcam" doğru mu değil mi"
Jennie'ye bakıp başımı dikleştirdim" evet doğru" garip bir yüz ifadesi var.
Amcam jennie'ye döndü" ne yapmalıyız"
Jennie" hiçbir şey" diyince amcam gülümseyip bize döndü.
-Böyle bir şey yaptığınıza göre birbirinize boş değilsiniz.
Gözlerimi jennie den alamıyorum, başını yere eğdi.
Amcam" öyle bir şey varsa eğer bilmek isterim"
Jennie" aralarında ki yaş farkı ne olacak"
Söyleyene bak, sinirle gülümsedim.
Amcam jennie'ye bakıp elini kavradıktan sonra öptü" bizim aramızda da yaş farkı var ama birbirimize aşığız"
Jennie gülümsedi" haklısın aşkım"
Karnıma giren ağrıyla alt dudağımı dişledim.
Amcam tekrar bize döndü" konuşmayacak mısınız çocuklar"
Rose'ye baktım" evet amcacığım ve sevgili yengem, rose ile birbirimizden hoşlanıyoruz" rose'nin elini kavrayıp öptüm" öyle değil mi aşkım"
Rose'nin yüzü renkten renge giriyordu" e-vet" bana bakışına bakılırsa aşık olmuş bile.
Lisa etkisi derler buna.
Jennie'ye bakıp kaşlarımı kaldırdım, öfkeliydi.
Bende öfkeliyim.
Amcam rose'nin yanına gelip saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı" gel bahçede biraz konuşalım kızım"rose başını eğince odadan çıktılar.
Kapı kapanır kapanmaz jennie hareketlendi, yanımdan geçerken kolunu hızlı bir şekilde yakalayıp dudak dudağa gelmemizi sağladım.
Dişlerini gıcırdattı"dokunma bana" kolunu çekmeye çalışınca daha sıkı tuttum.
-Nereye böyle, acelen ne kim?
-Senden uzak bir yere.
Diğer elimi kalbinin üzerine yerleştirdim" ben tam olarak buradayım, benden kaçamazsın"yutkunuşunu gördüm.
-Demek ona karşı bir şeyler hissediyorsun.
Dudakları yanağıma değince kolunda ki elimi çekip beline yerleştirdim" belki de bir şeyler hissettiğim kişi sensindir"
-Yalancısın.
Kollarımı beline sarıp başımı saçlarının arasına gömdüm" belki de yalan söylemiyorumdur"
"Benimle oyun oynama manoban" kalp atışlarını hissedince gülümseyip geri çekildim.
Yüzünü avuçlarımın içine alıp göz teması kurdum" belki de kalbimi hızlandıran kadın sensindir"
Gözlerini doldu" yarın başka biri olacaksın"
Haklısın jennie, yarın bambaşka biri olacağım.
Göz yaşları elime düşünce yaklaşıp göz yaşlarından öptüm" ağlama"
-Kendimi çok güçsüz hissediyorum, aşık olmak acizlik derlerdi de inanmazdım. Senin yüzünden kendimden ödün veriyorum.
Başımı olumsuz anlamda salladım" aşık olmak dünyanın en güzel şeyi ama en kötü şeyi de olabilir. Yanlış kişiye aşık olmuşsan eğer bu canını yakabilir"
-Canım yanıyor, canımı yakıyorsun lisa.
-Özür dilerim.
Ellerimi yanaklarından çektikten sonra odadan çıktım.
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı memnu~Jenlisa
Fanfic*TAMAMLANDI* ×smut× Bildiğiniz aşk-ı memnuyu jenlisa'ya uyarladım :)