9.BÖLÜM(M)

14.7K 216 120
                                    

Gece yazılan smutun boku çıkarmış derler.

Demezler de ben dedim oldu :D

~

Lisa

Amcamın evden çıktığını görünce hızlı bir şekilde odasına girdim, jennie makyaj masasına oturmuş saçlarını düzeltiyordu.,

-Naber yenge.

Yavaş bir şekilde dönüp bana baktı" defol git odamdan"

Rose ile evleneceğimi biliyor ondan bu tavrı.

" sence de fazla sert değil misin?"

"İki yüzlü şerefsizlerle konuşmuyorum artık" dişlerinin arasından konuştu.

-İki şeviştik diye kendini..

Odadan çıkmaya çalıştığını görünce önüne geçip belinden sarıldım, kucağıma aldığım anda sırtıma vurmaya başladı" acımıyor jen"

-Bıraksana beni pislik.

Yatağa yatırıp üzerine çıktım" seni severek kendimi de seni de ateşe atıyorum, seni ne zaman görsem kalbim deli gibi atıyor kollarının arasına girmek istiyorum"

-Yalan söylüyorsun Lisa.

Dudaklarımı boynuna bastırıp kokusunu içime çektim" korkuyorum jennie, çok korkuyorum"

-Korkak olduğun için kuzeninle evleniyorsun.

Göz göze geldik" özür dilerim"

-Gözlerimin önünde ona aşkla baktığını gördüm, sana nasıl inanabilirim.

-İyi oyuncuyumdur.

-İşte bu yüzden inanmıyorum.

Üstünden kalktım" akşam rose ile nişanlanacağız"

-Ne??

-Bir sorun çıkarma ve en güzel giysini giy.

Odadan çıkarken küfrettiğini duydum, eminim benim deli olduğumu düşünüyor.

•••

Amcam yüzüğümü parmağıma takarken gözlerimi jennie den alamıyordum, dediğim gibi en güzel giysisini giyip gelmiş.

Kırmızı kesinlikle onun rengi, dudaklarının rengi kıyafeti ile uyumlu.

Saçlarının dalgalı olması onu ayrı bir seksi göstermiş.

Alkış seslerini duyunca girdiğim transtan çıktım, jennie hırsla ellerini birbirine vuruyor.

CL hanıma baktığımda sahte bir mutlulukla alkışladığını gördüm, aklı olan herkes anlar.

Rose'ye dönüp hafifçe gülümsedim, rose" bugünden sonra nişanlımsın"

Vay be zekaya bak.

-Evet güzelim.

Dudaklarına yaklaşıp kısa bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildim" lavaboya gitmem gerek"hızlı bir şekilde odama doğru yol aldım.

Kötü hissediyorum, istediğim kadın jennie ama bu imkansız.

Odaya girip kapıyı sert bir şekilde kapattım, ellerimi saçlarımın arasına soktum" ne bok yiyorum ben, tanrım.. "

Kapı açılınca hızla arkamı döndüm, jennie gülümseyerek yavaş yavaş bana yaklaştı" mutlu musun?" siyah topuklularını çıkartıp kenara fırlattı.

-Bilmiyorum jennie.

Yüzüme yaklaşınca nefesimi tuttum, elini yanağıma yerleştirip okşadı" şu an beni deli gibi becermek istediğini anlayabiliyorum"

-Doğru, seni altımda inletmek istiyorum.

Diğer eliyle göğsünü kavrayıp sıktı" o zaman yap, hem de nişanının olduğu gece"

Ellerimi elbisesinin altına sokup şekilli kalçalarını avuçladıktan sonra kasıklarıma doğru bastırdım, kulağına yaklaştım" senin yüzünden kül oldum jennie, hala yanıyorum"

Elini benim elbisemin altına sokup belimde gezdirdi" söndürmemi ister misin?"

-Nasıl yapacaksın.

-Ağzımı kullanmayı bilirim.

Tırnaklarımı kalçalarına batırınca hafifçe inledi" elimde olsa beni sabaha kadar emmene izin verirdim"

-Nişanlın yeterince iyi değil sanırım.

Güldüm" kocan yeterince iyi değil sanırım"

Kendini benden ayırdı" güzel laf" vajinamı avuçlayınca alt dudağımı ısırdım.

Jennie" parmaklarım üşüdü, ısıtabilir miyim?"

-Çok edepsizsin, hoşuma gitti.

Parmaklarını içime sokunca kendimi ona doğru itmeme vakit vermeden gel git yapmaya başladı.

Jennie" yakında senin sayende kol kası yapacağım"

Başımı omzuna yaslayıp içimde ki hareketlerine izin verdim.

-Ya da tüm kolumu içine sokup seni felç yapmalıyım.

Sikeyim..

Zirveye ulaştığımı hissederken sesli sesli inlememek için kendimi zor tutuyorum.

Dudaklarını dudaklarına doğru bastırdım, ağzına doğru boğuk bir şekilde inleyip boşaldım.

Geri çekilip parmaklarını yaladıktan sonra üstünü düzeltti, göğüslerinin ucu elbiseden belli oluyordu.

-Jennie, seni altıma almak istiyorum.

Yatağa doğru ilerleyip oturdu, bacaklarını aralayıp elbiseyi beline kadar çekince yutkundum.

Kendini okşarken gözlerimi oraya diktim, bu kadın bana kafayı yedirtecek.

Hızlı bir şekilde oraya yürüyüp elini vajinasından çektim, kendi elbisemi kaldırıp bacak arasına girdim.

Zaten ıslak ve sıcak olduğum için vajinasının soğukluğu beni mest ediyordu...

Kendimi ona sürterken kayganlık işime geliyor, elimi ağzına kapatıp hareketlerimi hızlandırdım.

Bacaklarının titrediğini hissedince yeniden zirveye ulaştığımı hissettim.

Kendimi üstüne bırakmadan dudaklarına yapıştım, bir süre şehvetli bir şekilde öpüştükten sonra geri çekildim.

-Üstümüzü başımızı düzeltmeliyiz.

Kollarının üstünde doğruldu, bacakları hala aralık olduğu için gözlerimi vajinasına diktim.

-Bakalım nişanlın benim kadar iyi olabilecek mi.

Tam bir sürtük, bayılırım.

~

Haram be kardeşim, yAnAcAkSıNıZ.

Aşk-ı memnu~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin